کد خبر : 1761314 | 23 خرداد 1400 ساعت 14:24 | 48.1K بازدید | 2 دیدگاه

ادن هازارد:

وجهه رئال را خراب کردم و بازهم عذرخواهی می‌کنم

ادن هازارد هنوز هم بابت اتفاقی که پس از بازی برگشت برابر چلسی در استمفورد بریج رخ داد ناراحت است.

وجهه رئال را خراب کردم و بازهم عذرخواهی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، 38 روز پیش رئال مادرید در دیداری که کاملا از چلسی ضعیف تر ظاهر شد، با دو گل شکست خورد و ماجراجویی هایش در لیگ قهرمانان به اتمام رسید.

تیم تحت هدایت زین الدین زیدان در حالی پای به بازی برگشت برابر چلسی گذاشت که در بازی رفت 1-1 متوقف شده بود ولی این چلسی بود که از همان ابتدا تیم برتر میدان نشان داد و در پایان رئال خوش شانس بود که بیش از دو گل دریافت نکرد. تیبو کورتوا بارها ناجی دروازه کهکشانی ها شد تا نتیجه پایانی 2-0 به ثبت برسد.

 

 

1598288

 

 

بازی در نهایت با دو گل به سود چلسی تمام شد و هواداران رئال که در سراسر دنیا از شکست مغموم بودند، با دیدن تصاویر منتشر شده از هازارد شگفت زده شدند.

ستاره بلژیکی در پایان بازی درون زمین چمن به خوش و بش با کورت زوما و هم تیمی های سابقش پرداخت و فریاد خنده او ورزشگاه را پر کرده بود.

 

 

 

 

1598289

 

1598278

 

 

بازخورد آن اتفاق در رسانه های اسپانیا بسیار منفی بود و به میزان قابل توجهی روی وجهه ادن هازارد در میان هواداران رئال اثر گذاشت. او سپس به نوعی مجبور شد تا رسما از دوست داران رئال عذرخواهی کند.

هازارد که شب گذشته توانست 20 دقیقه در نخستین بازی بلژیک در یورو 2020 برابر روسیه(برتری 3-0 بلژیک) به میدان برود، خوشبین است که با پشت سر گذاشتن مصدومیت ها ابتدا برای کشورش بدرخشد و سپس فصل بعد برای رئال همان بازیکنی شود که از او انتظار می رود.

 

 

1598596

 

 

هازارد در مورد بگو بخند جنجالی اش با کورتو زوما و ادواردو مندی هنوز به رئالی ها بدهکار است. او در مصاحبه با تلویزیون بلژیک و در مورد آن اتفاق بار دیگر توضیح داد:« اتفاق بدی بود و انتقادات را می پذیرم. باید بگویم که مندی و زوما چیز بامزه ای هم نگفتند.

دیدار مجدد دوستان همیشه اتفاق مثبتی است ولی قبول دارم که به تصویر جهانی رئال لطمه زدم و از این بابت متاسفم. خیلی ها تصور می کردند از حذف شدن رئال ناراحت نیستم ولی این به دور از حقیقت است. واقعیت این است که بیش از هر کسی دوست داشتم رئال برنده شود. اگر یک بازی باشد که دوست داشته باشم ببریم، برابر تیم سابقم چلسی آن هم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان است.

پس از آن اتفاق چند تن از هم تیمی هایم با من صحبت کردند و تماس هایی در این رابطه هم داشتم. در مجموع جو رختکن رئال مثبت است و این یکی از دلایلی است که دوست دارم همچنان در رئال بمانم.»

دیدگاه‌ها