کد خبر : 1761320 | 23 خرداد 1400 ساعت 14:53 | 22.3K بازدید | 1 دیدگاه

پس از درگیری در یک بازی از دسته سوم

محرومیت‌های بی‌رحمانه و عجیب در فوتبال چین

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال چین برای دو بازیکن یک تیم از دسته سوم فوتبال این کشور محرومیت هشت ماه و یک سال را در نظر گرفت.

محرومیت‌های بی‌رحمانه و عجیب در فوتبال چین

به گزارش "ورزش سه"، پس از درگیری شدید روز چهارشنبه در یک دیدار از دسته سوم فوتبال چین، شدیدترین محرومیت ها از سوی فدراسیون فوتبال این کشور برای خاطیان در نظر گرفته شده است.

چهارشنبه گذشته و در دقیقه 60 بازی تیم های سینچوان مینزو و یانبیان لوندگدینگ 4 بازیکن به دلیل درگیری از داور کارت قرمز گرفتند و سپس مسابقه به آشوب کشیده شد.

درگیری ها به قدری شدید بود که فدراسیو فوتبال چین روز جمعه 5 بازیکن را با محرومیت هایی شدید و طولانی مدت از هشت جلسه تا یک سال جریمه کرد. یکی از بازیکنان 12500 دلار جریمه شد و باشگاه ها نیز دو برابر این مبلغ را باید به عنوان جریمه پرداخت کنند.

 

سخت ترین و بی رحمانه ترین جریمه اما برای لی ییینگ از تیم یانبیان در نظر گرفته شده و او تا ژوئن سال 2022 یعنی 12 ماه دیگر قادر به حضور در میادین فوتبال نخواهد بود. او باید 80 هزار یوان(12500 دلار) نیز جریمه مالی پرداخت کند.

لیو بو هم تیمی ییینگ نیز هشت ماه محروم شده و باید 60 هزار یوان پرداخت کند. ووکینگسون از یانبیان نیز با هشت جلسه محرومیت و پرداخت 20 هزار یوان جریمه شده است.

 

دیدگاه‌ها