کد خبر : 1761321 | 23 خرداد 1400 ساعت 15:34 | 17.6K بازدید | 2 دیدگاه

پس از ماه ها بن بست

مذاکره مثبت راموس و پرز؛ کاپیتان نزدیک به تمدید

نشریه آاس ساعتی پیش ادعا کرد که روز جمعه و در کمپ رئال، مذاکره ای مثبت بین فلورنتینو پرز و سرخیو راموس صورت گرفته است.

مذاکره مثبت راموس و پرز؛ کاپیتان نزدیک به تمدید

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس هفته ها در کمپ والدبباس حاضر نشده بود اما دو روز پیش ساعت 13 وارد کمپ رئال شد تا حاضران را شگفت زده کند.

طبق ادعای آاس، همزمان با حضور راموس، رئیس باشگاه یعنی فلورنتینو پرز نیز به کمپ آمد و این دو قبل از صرف ناهار با یکدیگر چندین دقیقه گفت و گو کردند. گفت وگویی که مثبت ارزیابی شده و می تواند روند تمدید قرارداد راموس را کاملا تحت تاثیر قرار دهد.

 

 

1608318

 

 

منابع آاس می گویند که نمی توانند تایید کنند این گفت و گو در نهایت باعث تمدید قرارداد کاپیتان خواهد شد یا خیر ولی دو طرف پس از پایان حرف های شان لبخند به لب داشتند و به نظر همه چیز خوب پیش رفته بود.

راموس و رئال از ماه ها قبل بر سر تمدید قرارداد به بن بست رسیده اند. رئال قرارداد یک ساله با کاهش 10 درصدی دستمزد را به راموس ارائه داده ولی این بازیکن قرارداد دو ساله می خواهد.

 

 

1607954

 

 

باشگاه مادریدی در هفته های اخیر به این اطمینان رسیده است که راموس با باشگاهی دیگر که احتمالا سیتی یا پی ای اس جی است به توافق رسیده ولی گفت و گوی جمعه با رئیس باشگاه می تواند همه چیز را 180 درجه تغییر دهد.  در واقع اینگونه می توان گفت که کاپیتان حالا به تمدید قرارداد نزدیک تر از جدایی است.

 

راموس که از فهرست اسپانیا برای یورو 2020 جا ماند، این روزها تمریناتی اختصاصی را پشت سر می گذارد تا مصدومیت را به طور کامل فراموش کند. مصدومیتی که باعث شد او در نیم فصل دوم فصل گذشته تنها 4 بار به میدان برود.

دیدگاه‌ها