کد خبر : 1761340 | 23 خرداد 1400 ساعت 16:30 | 15.7K بازدید | 0 دیدگاه

گل گهر شایستگی و لیاقت سهمیه را دارد؛

علیزاده: قلعه‌نویی تمرین می‌کند، کیفیتش معلوم می‌شود

هافبک گل گهر سیرجان می گوید برگزاری اردو در مشهد شرایط این تیم را بهتر کرده و بازیکنان برای کسب بهترین نتیجه در هفت مسابقه پیش رو به میدان خواهند رفت.

علیزاده: قلعه‌نویی تمرین می‌کند، کیفیتش معلوم می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا علیزاده در مورد تمریناتی که گل گهر در مشهد پشت سر گذاشت و انجام دو دیدار دوستانه گفت: خدا را شکر تا اینجا اردوی خیلی خوبی  داشته ایم و به قول امیر خان هم از لحاظ معنی و هم فنی اردو خوبی است؛ امکانات هم فوق العاده بود و تمرینات را در دو نوبت صبح و بعد از ظهر  انجام دادیم. دو بازی دوستانه با پدیده و ذوب آهن داشتیم، که هر دو با برد تمام شد. از باشگاه تشکر می کنم که همه امکانات را برای ما فراهم کردند که قبل از تعطیلات بتوانیم چند بازی دوستانه و اردوی خوب داشته باشیم.


هافبک آبی پوشان سیرجان در خصوص اینکه در یکی از تمرینات در مشهد امیر قلعه نویی به همراه سایر بازیکنان تمرین کرد و اینکه آن تمرین چه حال و هوایی داشته، بیان کرد: امیر خان بعضی اوقات پا به توپ می شود. زانویش درد می کند و جراحی کرده، ولی از ضرب توپش مشخص است چه فوتبالیست بزرگی بوده؛ ما که کنارش لذت می بریم ولی از ترسمان زیاد به او نزدیک نمی شویم(می خندد).


او در مورد اینکه قبل از تعطیلات لیگ عملکرد بسیار خوبی داشتند و در رده چهارم قرار گرفتند و اینکه به کسب سهمیه فکر می کنند یا خیر ادامه داد: ما بازی به بازی پیش می رویم و کاری هم به جدول نداریم. می خواهیم ۷ هفته آینده را خیلی خوب پیش برویم. به نظرم در سال جدید عملکرد خیلی خوبی داشته‌ایم. به جز یکی دو بازی که هم بدشانسی آوردیم و هم داوری اذیتمان کرد، در کل به نظرم عالی کار کرده ایم. تیمی که دومین سال است در لیگ برتر حضور دارد اینگونه نتیجه گرفته به نظرم شاهکار کرده است. بازی به بازی پیش می رویم و انشاالله کسب سهمیه هم اتفاق بیفتد چون تیممان شایسته است و لیاقتش را دارد.  

 

 

1570465

 


علیزاده در مورد دو دیدار سنگینی که بعد از تعطیلات با استقلال و بعد پرسپولیس دارند افزود: دو بازی سخت و پشت سر هم در آزادی داریم و واقعا شرایطمان خیلی خوب است. انشاالله دست پر از زمین بیرون بیاییم و بتوانیم روند خوبمان را ادامه دهیم. استقلال و پرسپولیس جای تعریف ندارند. بزرگ و پر مهره و پر هوادار هستند و امیدوارم دست پر از زمین برگردیم.


سوال پایانی از علیزاده در مورد قرعه گل گهر در جام حذفی مقابل آلومینیوم بود که در سیرجان برگزار خواهد شد. او در پاسخ به این سوال بیان کرد: آلومینیوم یکی از تیم های خوب لیگ است که علی رغم اولین حضور در مسابقات بسیار خوب کار کرده اند و یکی از شگفتی سازان لیگ هستند. این تیم مربی خوبی هم دارد و توانسته تراکتور را در مرحله قبلی شکست دهد. با این حال تیم ما شرایط خوبی دارد و امیدوارم در این بازی ما برنده باشیم.

دیدگاه‌ها