کد خبر : 1761344 | 23 خرداد 1400 ساعت 17:08 | 53.5K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجم سوئد:

خدا را شکر راموس به تیم ملی اسپانیا دعوت نشد

الکساندر ایساک مهاجم جوان تیم ملی سوئد و باشگاه سوسیداد خوشحال است که فردا مجبور نیست برابر سرخیو راموس به میدان برود.

خدا را شکر راموس به تیم ملی اسپانیا دعوت نشد

به گزارش "ورزش سه"، فردا تیم های ملی اسپانیا و سوئد در ورزشگاه لاکارتوخا نخستین بازی خود در یورو 2020 را انجام خواهند داد. سوئد کئلوسفسکی و زلاتان را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و هر دو یورو را از دست داده اند و در جبهه اسپانیا نیز سرخیو راموس رهبر و کاپیتان لاروخا غایب است. او از سوی لوئیس انریکه در فهرست نهایی قرار نگرفت و غایب بزرگ یورو 2020 لقب گرفت.

 

 

1611667

 

 

الکساندر ایساک که به خاطر بازی در سوسیداد به خوبی با بازیکنان اسپانیا آشنایی دارد، در مورد بازی فردا گفت:« سرخیو راموس یک بازیکن تعیین کننده و با تجربه است. معتقدم اینکه او به تیم ملی دعوت نشده برای ما اتفاق مثبتی است و خدا را شکر که قرار نیست برابر او بازی کنم. البته نباید فراموش کرد که اسپانیا مدافعان بسیار خوب و با کیفیتی دارد. برای مثال می توانم به پائو تورس(ویارئال) اشاره کنم که بازیکن بسیار خوبی است.»

 

 

1577540

 

 

ایساک ادامه داد:« می خواهم از ابتدا در زمین باشم و شرایط بدنی و روحی ام خوب است. در نهایت اما این تحت کنترل من نیست و مربی تصمیم گیرنده خواهد بود. به همین دلیل نمی خواهم حرفی بزنم که مشکل ساز شود. اسپانیا شانس اول گروه ماست ولی اطمینان دارم که در زمین هر دو تیم به یکدیگر احترام خواهند گذاشت. در آخرین مصاف با اسپانیا در استکهلم 1-1 مساوی شدیم که بازی خیلی سختی بود. بازی فردا نیز همین شرایط را خواهد داشت.»

 

دیدگاه‌ها