کد خبر : 1761353 | 23 خرداد 1400 ساعت 18:10 | 12.2K بازدید | 1 دیدگاه

در مصاحبه با تله فوت

بنزما: 100 درصد آماده ام؛ امباپه فوق العاده است

کریم بنزما مشکلی برای بازی با آلمان ندارد و این روزها از بازی و تمرین کنار کیلیان امباپه لذت می برد.

بنزما: 100 درصد آماده ام؛ امباپه فوق العاده است

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما 5 روز پیش در مسابقه تدارکاتی فرانسه برابر بلغارستان که به پیروزی 3-0 شاگردان دیدیه دشان انجامید، به دلیل مصدومیت زانو مجبور به ترک زمین بازی شد.

بنزما در دقیقه 39 این بازی، که آخرین مسابقه تیم ملی فرانسه پیش از دیدار با آلمان در رقابت های یورو 2020 بود، از کادر فنی خواست تا او را تعویض کنند.

در حالی که شایعاتی مبنی بر اینکه بنزما یورو 2020 را از دست خواهد داد شنیده می شد اما او روز گذشته به تمرین فرانسه بازگشت تا مشخص شود مشکلی برای بازی برابر آلمان ندارد. دیداری که سه شنبه شب برگزار خواهد شد.

 

 

1610073

 

 

بنزما در مورد آخرین وضعیت خود به تله فوت گفت:« حالم خوب است و دیروز توانستم به تمرینات برگردم. دیگر دردی ندارم و هرگز هم به اینکه ممکن است یورو 2020 را از دست بدهم، فکر نمی کردم. برابر بلغارستان یک لحظه احساس درد شدیدی کردم و نیازی نبود دیگر در زمین بمانم. سپس درد کمتر شد و حالا دیگر مشکلی ندارم. تیم پزشکی بسیار خوبی داریم و اگر به تمرینات برگشته ام یعنی مصدومیتم برطرف شده است. حالم خوب است، به خوبی بدنسازی کرده ام و 100 درصد آماده ام.»

 

 

1611728

 

 

تمجید از کیلیان امباپه:« بازی های کیلیان را از تلویزیون دیده بودم و در رده باشگاهی نیز مقابل هم بازی کرده بودیم و حالا کنار هم برای تیم ملی بازی می کنیم. او جوان است ولی همین حالا هم جزو بهترین های دنیاست.

به خاطر سن اندک و کیفیت بالایی که دارد، اطمینان دارم که روزی بهترین بازیکن دنیا خواهد شد. بازی کنارش لذت بخش است و می تواند در هر لحظه و برای هر تیمی تفاوت ها را رقم بزند. او مثل من با یک تک ضربه می تواند کار را تمام کند. سریع است، راه پیروز شدن را می داند و در مجموع بازیکن بسیار مهمی برای فرانسه محسوب می شود.»

 

دیدگاه‌ها