کد خبر : 1761356 | 23 خرداد 1400 ساعت 18:35 | 48.1K بازدید | 2 دیدگاه

خامس:

بازگشت به رئال به خاطر آنچلوتی؟ بعید می‌دانم

ستاره کلمبیایی تمایلی برای بازگشت به رئال مادرید ندارد و شایعات در این مورد را تکذیب کرد.

بازگشت به رئال به خاطر آنچلوتی؟ بعید می‌دانم

به گزارش "ورزش سه"، تابستان 2019 خامس رودریگز پس از اتمام قرارداد دو ساله و قرضی با بایرن، به رئال برگشت اما در فهرست فروش زیدان قرار گرفت. او که می دانست مورد اعتماد زیدان قرار ندارد، با ناپولی و اتلتیکو وارد مذاکره شد و در نهایت پیشنهاد اتلتیکو برای او جذاب تر بود؛ به خصوص اینکه تمایل داشت در شهر مادرید بماند.

 

 

1505916

 

 

پس از شکست 7-3 رئال از اتلتیکو در بازی های پیش فصل، انتقال خامس به اتلتیکو هم منتفی شد. خامس فصل را در ترکیب اصلی رئال شروع کرد ولی پس از یک مصدومیت بد، دیگر نتوانست به ترکیب رئال برگردد.

او تابستان 2020 سرانجام به صورت رایگان از رئال جدا و راهی اورتون شد تا در این تیم به روزهای اوجش برگردد. قرارداد خامس دو ساله با بند تمدید یک ساله است.

 

 

1536155

 

 

پس از بازگشت کارلو آنچلوتی به رئال مادرید، کسی که در سه تیم رئال، بایرن و اورتون سرمربی خامس بوده، برخی گمانه زنی ها شنیده می شود مبنی بر اینکه ستاره کلمبیایی بار دیگر به رئال باز خواهد گشت اما او خود چنین عقیده ای ندارد.

خامس در این رابطه گفت:« برگشتن به رئال به خاطر آنچلوتی؟ بعید می دانم. فکر نمی کنم برگشتی در کار باشد. هنوز یک سال دیگر با اورتون قرارداد دارم و اینجا شرایطم خوب است.»

 

خامس فصل گذشته بیشتر درگیر مصدومیت ها بود و در 23 بازی برای اورتون توانست شش گل بزند و 5 پاس گل نیز بدهد.

 

دیدگاه‌ها