کد خبر : 1761367 | 23 خرداد 1400 ساعت 18:35 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

دوئل جذاب علی‌منصور و ژنرال در جام حذفی؛

گل‌گهر-آلومینیوم؛ احتمالا دو بازی در یک ماه!

دو تیم گل‌گهر سیرجان و آلومینیوم اراک یکی از چهار مسابقه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران را برگزار خواهند کرد.

گل‌گهر-آلومینیوم؛ احتمالا دو بازی در یک ماه!

به گزارش "ورزش سه" با قرعه‌کشی ادامه رقابت‌های جام حذفی مشخص شد که شاگردان امیر قلعه‌نویی در مرحله یک چهارم نهایی باید در سیرجان از سفید و سبز پوشان آلومینیوم اراک با هدایت علیرضا منصوریان میزبانی کنند؛ دوئل دو سرمربی استقلالی که مطمئنا جذاب و پر هیجان خواهد بود و برای رسیدن به نیمه‌نهایی، در این مصاف استاد و شاگرد باید یک سو بازنده باشد.

 

گل‌گهر سیرجان این روزها اردوی تدارکاتی خوبی را پشت سر گذاشته و چشم انتظار شروع دوباره لیگ و رویارویی با استقلال است؛ در طرف مقابل هم آلومینیوم در موقعیتی مشترک با گل‌گهر، پس از گذراندن چند اردوی تمرینی مهیای جدال با ذوب‌آهن در اصفهان در ادامه رقابت‌های لیگ برتر است؛ سیرجانی‌ها در این فصل جام حذفی با شکست مس کرمان و پارس جنوبی جم به جمع هشتم برتر رسیده‌اند و آلومینیوم اراک هم با شکست هوادار و تراکتور خود را به این مرحله رسانده است.

 

جالب آن‌که این دو تیم در رقابت‌های لیگ برتر هنوز مسابقه برگشت خود را انجام نداده‌اند و با توجه به فشردگی رقابت‌های لیگ برتر، اگر ادامه مسابقات جام حذفی هم به تقویم سازمان لیگ در تیرماه اضافه شود، این احتمال وجود دارد تا در فاصله‌ای کوتاه‌مدت گل‌گهر سیرجان و آلومینیوم اراک در سیرجان دو بازی متوالی را یکی در لیگ برتر و دیگری در جام حذفی برگزار کنند.

 

این دو تیم در لیگ برتر در رقابت با یکدیگر برای رسیدن به سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا هستند و در جام حذفی نیز با رویایی مشترک، هدف بعدی‌شان رسیدن به مرحله نیمه نهایی است که باید دید در تقابل تفکرات امیر قلعه‌نویی و علیرضا منصوریان، کدام مربی استقلالی می‌تواند در جام حذفی تیمش را به جمع چهار تیم برتر رقابت‌ها برساند.

 

این دو سرمربی باتجربه فوتبال ایران در این فصل از رقابت‌ها هیچ رویارویی با یکدیگر نداشته‌اند و حالا در دو بازی حساس و احتمالا متوالی باید تیم‌های خود را روانه میدان کنند؛ بازی رفت تیم‌های آلومینیوم اراک و گل‌گهر سیرجان در شرایطی که رسول خطیبی سرمربی وقت آلومینیوم بود و در آن زمان هم مسئولیت فنی گل‌گهر با امیر قلعه‌نویی بود، با تساوی بدون گل در اراک به پایان رسید.

دیدگاه‌ها