کد خبر : 1761373 | 23 خرداد 1400 ساعت 21:40 | 175K بازدید | 10 دیدگاه

صحبت های قابل تامل پزشک دانمارک؛

ادعای باورنکردنی؛ کریستین اریکسن تمام کرده بود

مورتن بوسن، پزشک تیم ملی دانمارک، تایید کرد که کریستین اریکسن دچار ایست قلبی شده است.

ادعای باورنکردنی؛ کریستین اریکسن تمام کرده بود

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته و در جریان دیدار دو تیم دانمارک و فنلاند شاهد یکی از شوکه کننده ترین اتفاقات دنیای فوتبال طی این سال ها بودیم؛ جایی که کریستین اریکسن به شکل ناگهانی و بدون اینکه با کسی برخورد داشته باشد روی زمین افتاد تا نگرانی بزرگی در رابطه با او ایجاد شود.

 

از شکل افتادن اریکسن روی زمین مشخص بود که او دچار مشکل بزرگی شده و حتی این نگرانی به وجود آمد که شاید این بازیکن جان خود را از دست بدهد اما هر طور که بود پزشکان به داد این ستاره تیم ملی دانمارک رسیدند و به نظر می رسد که اکنون شرایط اریکسن تا حدود زیادی بهبود یافته است.

 

 

1611402

 

 

مورتن بوسن، پزشک تیم ملی دانمارک، اکنون در کنفرانسی مطبوعاتی درباره اتفاقی که برای اریکسن رخ داده صحبت کرده و می‌گوید: "ما توضیحی برای آنچه اتفاق افتاده است نداریم. من هم ندیدم که چه اتفاقی برای او رخ داد و مثل شما از تلویزیون نگاه کردم."

 

وقتی از بوسن درباره نزدیک شدن کریستین اریکسن به مرگ سوال پرسیده شد، او در جواب گفت: "او رفته بود(اشاره به این که اریکسن تقریبا جان خود را از دست داده بود). ما CPR کردیم و ایست قلبی رخ داد. چقدر به این اتفاق نزدیک بودیم؟ نمی دانم، ما او را برگرداندیم، خیلی سریع بود. من متخصص قلب نیستم بنابراین نمی توانم بگویم که چرا این اتفاق افتاده است. من این را به متخصصان می سپارم."

 

 

1611436

دیدگاه‌ها