کد خبر : 1761374 | 23 خرداد 1400 ساعت 19:47 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

استرلینگ: ومبلی مثل باغ پشت خانه‌ام است!

رحیم استرلینگ، ستاره تیم ملی انگلیس مدعی شد بازی کردن در استادیوم ومبلی برای او خیلی راحت است.

استرلینگ: ومبلی مثل باغ پشت خانه‌ام است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس امروز موفق شد با یک گل برابر کرواسی به برتری دست یافته و شروعی موفق را در رقابت های یورو 2020 تجربه کند. رحیم استرلینگ، وینگر منچسترسیتی که تک گل سه شیرها را در نیمه دوم به ثمر رساند، در پایان مسابقه از گلزنی و کسب سه امتیاز در اولین مسابقه ابراز خوشحالی کرده است.

 

رحیم استرلینگ گفت: "اگر صادقانه بخواهم با شما صحبت کنم باید بگویم که احساس خوبی بعد از کسب این پیروزی دارم. همیشه گفته بودم اگر در جریان یک تورنمنت بزرگ در استادیوم ومبلی برای تیم ملی انگلیس بازی کنم موفق به گلزنی خواهم شد، زیرا این ورزشگاه مثل باغ پشت حیاط خانه ام است و در آن خیلی راحتم.

 

1611759

 

اینکه در رده باشگاهی و برای منچسترسیتی نمی توانستم دروازه حریفان را باز کنم دلایل مختلفی دارد و به موضوع فعلی بی ربط است. من در حال حاضر در اردوی تیم ملی انگلیس حضور دارم و خوشحالم که موفق شدم برای این تیم گلزنی کنم.

 

من تلاش خود را انجام می دهم و کسب پیروزی خوشحال کننده است. حالا ما باید خود را مهیای بازی بعدی کرده و امیدوار به کسب یک پیروزی دیگر باشیم. فصلی طولانی را پشت سر گذاشتیم و من مشتاق بازی کردن در رقابت های یورو بودم و این پیروزی خیلی شیرین بود."

دیدگاه‌ها