کد خبر : 1761377 | 23 خرداد 1400 ساعت 20:07 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

میسون مونت: آفتاب که زد خسته شدیم

میسون مونت، ستاره جوان تیم ملی انگلیس عملکرد تیمش مقابل کرواسی را درخشان توصیف کرد.

میسون مونت: آفتاب که زد خسته شدیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس امروز با ارائه نمایشی کم اشتباه موفق شد با تک گل رحیم استرلینگ، کرواسی را مغلوب کرده و شروعی موفق در رقابت های یورو 2020 داشته باشد. میسون مونت، هافبک جوان سه شیرها در مورد اهمیت حضور هواداران در استادیوم ومبلی و البته آفتاب تندی که در اواسط بازی حاکم شد صحبت کرده است.

 

1611783

 

میسون مونت گفت: "بازی بسیار خوبی بود. از همان سوت آغاز مسابقه بر بازی مسلط بودیم و در اوایل بازی نیز می توانستیم دروازه حریف را باز کنیم. خیلی تلاش کردیم روی ضد حملات خود کار کنیم و در 20 دقیقه اول خیلی درخشان بازی کردیم. سپس آفتاب شدیدی روی زمین افتاد و ما نیز کمی خسته شدیم و با توجه به بازیکنانی که حریف در اختیار داشت، طبیعی بود که کرواسی صاحب توپ شود. اما در کل معتقدم سبک مدیریت ما در طول 90 دقیقه فوق العاده بود. حضور هواداران در استادیوم و پخش سرود ملی واقعا خاص و ویژه بود و من این روز را تا مدت ها به خاطر می سپارم.

 

حضور هواداران به خصوص وقتی در پایان مسابقه خسته هستید، به ما انرژی اضافی می دهد و ما می خواهیم مایه افتخار آنها باشیم. من فکر می کنم هنگام مالکیت توپ آرامش داشتیم و این همان چیزی بود که به دنبالش هستیم."

دیدگاه‌ها