کد خبر : 1761380 | 23 خرداد 1400 ساعت 20:29 | 29.2K بازدید | 0 دیدگاه

زلاتکو دالیچ: هفت روز گفتیم و اثر نکرد!

زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی اعتراف کرد انگلیس نسبت به گذشته تیمی قوی تر شده است.

زلاتکو دالیچ: هفت روز گفتیم و اثر نکرد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس امروز انتقام شکست در نیمه نهایی جام جهانی 2018 را از کرواسی گرفته و با تک گل رحیم استرلینگ این تیم را شکست داد. اما زلاتکو دالیچ در پایان این مسابقه هدف تیمش را صعود از مرحله گروهی دانسته و مدعی شد نسبت به آینده کرواسی خوش بین است.

 

زلاتکو دالیچ گفت: "به تیم ملی انگلیس تبریک می گویم و آنها نسبت به گذشته تبدیل به تیم بهتری شده اند. البته به بازیکنان خودم نیز تبریک می گویم، بازی دشوار در مقطعی سخت بود و ما مرتکب اشتباهاتی شدیم که در تمرینات هفت روز گذشته چنین اتفاقاتی رخ نداده بود. حالا باید به سمت جلو حرکت کرد.

 

1611787

 

هدف ما صعود از این گروه است. امروز قادر به ارائه حملات چندان زیادی روی دروازه انگلیس نبودیم، اما این نقیصه را در این دو بازی بعدی برطرف خواهیم کرد. همانطور که انتظار داشتیم هوا گرم بود و باید فشار 20 دقیقه اول را دفع می کردیم. سپس یک اشتباه رخ داد، اما ما هفت روز در مورد عدم گرفتار شدن در چنین شرایطی صحبت کرده بودیم. آنها از فضا استفاده کرده و به گل رسیدند.

 

ما برابر انگلیسی در میدان حاضر شدیم که تیمی بسیار قدرتمند است و این باعث خوشحالی من می شود و من نسبت به آینده خوش بین هستم. قرار بود آنته ربیچ بیشتر به سمت عمق برود و عملکرد تیم در مجموع خوب بود، اما چنین نمایشی برای کسب امتیاز برابر انگلیس کافی نیست."

دیدگاه‌ها