کد خبر : 1761388 | 23 خرداد 1400 ساعت 21:10 | 37.5K بازدید | 1 دیدگاه

امباپه: کاش ژیرو حتی تندتر، ولی با خودم حرف می‌‎زد

کیلیان امباپه، ستاره جوان و گلزن لوس بلوس مدعی شد هدف تیم ملی فرانسه موضوعی خیلی مهم تر از دلخوری او و اولیویه ژیرو است.

امباپه: کاش ژیرو حتی تندتر، ولی با خودم حرف می‌‎زد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از دیدار دوستانه تیم ملی فرانسه مقابل بلغارستان بود که به نظر می رسید کیلیان امباپه از عدم تغذیه مناسب از سوی هم تیمی های خود ناراحت شده است. اما اولیویه ژیرو، دیگر مهاجم تیم ملی فرانسه در پاسخ مدعی شد علیرغم دوندگی های فراوان، توپی برای او نیز ارسال نشده و این پاسخ در مقابل رسانه ها موجبات دلخوری امباپه را فراهم کرده است. اما ستاره جوان لوس بلوس ترجیح داد موضوع را حل و فصل کرده و دیگر خیلی به آن نپردازد.

 

1610504

 

کیلیان امباپه گفت: "من با اولیویه ژیرو صحبت کردم و همه می دانند چه اتفاقی افتاده است. البته من کمی تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفتم، اما قرار نیست زیاد به این مسائل بپردازیم. ما اینجا هستیم تا نماینده فرانسه باشیم و این مهمترین مسئله است. آنچه اولیویه ژیرو گفت بیش از حد باعث ناراحتی من نشد. من یک مهاجم هستم و 365 بار در جریان یک بازی این حس را داشته ام.

 

من به اولیویه ژیرو در رختکن تبریک گفتم و او نیز در پاسخ چیزی به من نگفت، اما در ادامه من در رسانه ها صحبت های او را خواندم. اولیویه ژیرو هیچ حرف بدی نزده، اما من ترجیح می دادم او در رختکن این حرف ها را حتی با لحن تندتر به من می زد تا اینکه در مقابل رسانه ها چیزی بگوید.

 

اما در کل مشکلی وجود ندارد و این مسائل خیلی کوچک است. مهمترین موضوع گروه است، هیچ کس در مورد بازی با آلمان با من صحبت نمی کند و من از این موضوع تعجب می کنم. فرانسه همچنان مهمترین موضوع است و مسائل کوچک آماده روند سازی ما را مختل نمی کنند، ما بر روی همان هدف گذشته متمرکز هستیم.

 

1608278

 

شایعات دخالت در خریدهای باشگاه؟ من هرگز از رئیس باشگاه یا لئوناردو برای جذب بازیکن درخواستی نداشته ام. من یک فوتبالیست ساده هستم و باید درگیر اتفاقات داخل زمین باشم. من هرگز از پاری سن ژرمن حتی برای خرید یک بازیکن هم درخواستی نداشته ام."

دیدگاه‌ها