کد خبر : 1761389 | 23 خرداد 1400 ساعت 21:22 | 76.7K بازدید | 0 دیدگاه

حادثه جدید یورو این بار کمدی بود، نه تراژیک! (عکس)

گوران پاندف بازیکن تیم ملی مقدونیه عجیب ترین گل رقابت های یورو 2020 را روی اشتباهات سریالی بازیکنان اتریش به ثمر رساند.

حادثه جدید یورو این بار کمدی بود، نه تراژیک! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال مقدونیه برای نخستین بار در تاریخ خود توانست جواز حضور در یک تورنمنت بزرگ بین المللی را کسب کند و نام گوران پاندف نیز به عنوان زننده نخستین گل تاریخ این کشور در رقابت های جام ملت های اروپا به ثبت رسید.


در حالیکه اتریشی ها توانسته بودند توسط استفان لاینر روی پاس مارسل زابیتسر با یک گل از حریف خود پیش افتاده بودند، یک سری اشتباهات عجیب و غریب سریالی منجر به گل تساوی مقدونیه شمالی شد. 
در دقیقه 28 ارسال زمینی ازگیان الیوسکی به مارتین هنیترگر رسید ولی این بازیکن با ضربه ای عجیب، توپ را به زابیتسر کوبید و توپ به سمت دروازه اتریش رفت که دنیل باخمن سنگربان واتفورد با یک خروج اشتباه، با هم تیمی خود داوید آلابا مدافع بایرن و الکساندر ترایکوفسکی مهاجم مقدونیه قاطی کرد که توپ از دستان گلر اتریشی ها خارج شد و مقابل پای گوران پاندف قرار گرفت.

 

 

1611796

 


پاندف که کار سختی را مقابلش نداشت، با یک ضربه بغل پا و راحت، دروازه اتریش را باز کرد و حساب کار را به تساوی کشاند تا بدین ترتیب مقدونیه بر اثر اشتباه عجیب و غریب 4 بازیکن اتریشی، گل تساوی را به ثمر رسانده باشد.


این نخستین گل تاریخ مقدونیه در یک رقابت و تورنمنت بین المللی بود. این بازیکن با تجربه با 37 سال و 321 روز سن، پس از ایویکا واستیچ بازیکن تیم ملی اتریش با 38 سال و 257 روز که در مقابل لهستان و در سال 2008 موفق به گلزنی شده بود، به دومین بازیکن مسن تاریخ یورو تبدیل شد که در این رقابت ها موفق به گلزنی شده است.

 

1611798

 

گوران پاندف در سن 37 سالگی و 20 سال پس از اولین بازی بین المللی خود برای تیم ملی کشورش، اولین گل تورنمنت مهم مقدونیه شمالی را به ثمر رساند. بازیکنی که روز گذشته بود که تیم ملی کشورش یکی از جوانترین تیم های ملی مقدونیه است و می تواند برای تیم های همگروهی خود دردسر ایجاد کند.

 

 

 

1611797

 

1611799

دیدگاه‌ها