کد خبر : 1761392 | 23 خرداد 1400 ساعت 21:35 | 40.6K بازدید | 7 دیدگاه

نظری: معوقات مهمترین مشکل امروز ماست

حضور گابریل پین در استقلال قطعی شد

سخنگوی باشگاه استقلال از مصوبات هیات مدیره از جمله درباره حضور مربی ایتالیایی و پرداخت معوقات بازیکنان گفت.

حضور گابریل پین در استقلال قطعی شد

به گزارش "ورزش سه" حجت نظری عضو هیات مدیره و سخنگوی باشگاه استقلال پس از جلسه امروز هیات مدیره این باشگاه با حضور فرهاد مجیدی و سپس جلسه‌ای با حضور احمد مددی مدیرعامل استقلال، در جمع خبرنگاران درباره نتیجه جلسات امروز گفت: جلسه‌ای که امروز داشتیم، پیرامون موضوعات مختلفی صحبت شد که یکی از این موضوعات که فکر می‌کنم هواداران منتظر شنیدن خبر آن باشند، موضوع آقای گابریل پین بود که هیات مدیره باشگاه مصوب کرد که ایشان به جمع ما اضافه شوند و زحمت هزینه فصل جاری حضور آقای پین را قرار شد آقای مهندس نامداری متقبل شوند و انشالله برای فصل آینده با شرایطی که با آقای مجیدی توافق کردیم، ایشان (گابریل پین) در باشگاه استقلال به کار خود ادامه می‌دهند.

 

نظری در پاسخ به سوالی با موضوع شکاف عمیق میان اعضای هیات مدیره و مدیرعامل استقلال، گفت: آن‌چیزی که الان برای ما مهم است، شرایط باشگاه استقلال است و مشکلاتی که همیشه بوده و الان هم هست؛ یکی از جدی‌ترین این مشکلات معوقات مالی بازیکنان است که اتفاقا یکی از موضوعاتی بود که امروز صحبت کردیم و تصمیماتی در این‌باره گرفته شد، موضوع معوقات بازیکنان و کادرفنی است که خیلی زود درباره آن هم اتفاقاتی خواهد افتاد.

 

وی افزود: الان تمرکزمان روی حل مشکلات است و امیدواریم بتوانیم با همدلی و هم‌زبانی و همراهی این مشکلات را حل کنیم؛ جا دارد از همه اعضای هیات مدیره و آقای مهندس نامداری که در این مسیر همراهی می‌کنند تشکر کنم و همه با هم تلاش می‌کنیم و آقای مدیرعامل هم دارند زحمت می‌کشند. امیدواریم که مشکلات باشگاه حل شود و در بازی‌های پیش‌رو به خصوص بازی بعدی در جام حذفی مقابل پرسپولیس بتوانیم موفق باشیم.

 

سخنگوی باشگاه استقلال درباره جزئیات جلسه با فرهاد مجیدی توضیح داد: عمده بحث‌هایی که ایشان داشتند درباره معوقات بازیکنان و دستیار ایتالیایی مدنظرشان بود که خوشبختانه تصمیم‌گیری شد و هم‌چنین بازیکنانی که برای فصل آینده مدنظر دارند، صحبت‌هایی شد؛ در این زمینه قرار شد که آقای مهندس عبدیان از طرف هیات مدیره با آقای مجیدی هماهنگی‌های لازم را داشته باشند و اقدامات بعدی با هماهنگی ایشان انجام خواهد گرفت.

 

حجت نظری درباره وضعیت میلیچ و دیاباته گفت: موضوع معوقات، موضوع جدایی است که در حال تامین منابع هستیم و انشالله به‌زودی حل خواهد شد و امیدوارم زودتر بتوانیم این تعهد را عملی کنیم؛ اما درباره این‌که با کدام بازیکن تمدید می‌کنیم یا کدام بازیکن از مجموعه استقلال جدا خواهد شد، قرار شد به نمایندگی از هیات مدیره، آقای مهندس عبدیان با آقای مجیدی کار را پیش ببرند و لیستی که نهایتا آقای مجیدی به ما می‌دهد، برای ما مهم است.

 

نظری در ادامه صحبت‌های خود گفت: براساس لیست آقای مجیدی تمدیدها انجام خواهد شد و هر بازیکنی که ایشان بخواهند قطعا در استقلال خواهند ماند و هر بازیکنی که ایشان تشخیص بدهند که نمی‌تواند به تیم کمک کند، از استقلال خواهد رفت؛ با توجه به این‌که هنوز لیستی ارائه نشده، اجازه بدهید که من در این‌باره صحبتی نداشته باشم. تمام معوقات را قرار است پرداخت کنیم و در این زمینه تفاوتی میان بازیکنان داخلی و خارجی وجود ندارد.

 

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره شرایط آکادمی این باشگاه توضیح داد: بدون‌تردید کارها با هماهنگی هیات مدیره پیش خواهد رفت اما این‌که چه اتفاقی می‌افتد، بگذارید در جلسه بعدی که انشالله در همین هفته خواهد بود و امیدوارم بتوانیم در همین هفته جلسه را هماهنگ کنیم، تعیین تکلیف خواهد شد؛ اگر هم در این هفته جلسه برگزار نشد، در هفته آتی تعیین تکلیف می‌شود.

 

حجت نظری در واکنش به مشکلات بازیکنان آکادمی استقلال در روزهای اخیر گفت: برای ما وضعیت بازیکنان پایه‌مان مهم است و اتفاقا یکی از برنامه‌هایی که آقای مجیدی دارد و از ظرفیت آقای گابریل بیشتر در این حوزه استفاده خواهند کرد، در کنار تیم بزرگسالان، تمرکز روی تیم پایه است و مطمئنا بازیکنان زیادی به استقلال آمدند و رفتند اما آن چیزی که مهم است همواره استقلال است و ما تلاش همیشه این بوده و است و خواهد بود که از ظرفیت‌های موجود بیشتر استفاده کنیم. همیشه تلاش کردیم تا بتوانیم بازیکنان مستعد و توانمندمان را حفظ کنیم. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم اما در نهایت خود بازیکن است که می‌تواند تشخیص بدهد و تصمیم بگیرد که در استقلال بماند یا استقلال را ترک کند.

 

سخنگوی باشگاه استقلال درباره فعالیت‌های سیاسی مدیران باشگاه در روزهای گذشته گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه همگانی است و طبیعتا هر ایرانی براساس اعتقادات، باورها و سلایقی که دارد، کاندیدای مدنظر خود را انتخاب کند و به نظر من این مسئله ربطی به گرایش ورزشی افراد ندارد و فکر می‌کنم همه آدم‌ها آزادند که انتخاب خودشان را داشته باشند. بی‌تردید ربطی به باشگاه این فعالیت‌ها ندارد.

 

حجت نظری عضو هیات مدیره استقلال در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره حل مشکل زمین تمرینی گفت: در مورد زمین برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده استقلال بتواند زمین اختصاصی خود را داشته باشد، امیدواریم که برای فصل آینده این مشکل دیگر وجود نداشته باشد و داریم تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم؛ انصافا در این حوزه هم جناب مهندس نامداری، هم اعضای هیات مدیره و هم مدیرعامل محترم در حال تلاش هستیم، امیدواریم که بتوانیم فصل آینده این خانه به دوشی را نداشته باشیم. قرارداد کمپ حجازی در حال فسخ است.

دیدگاه‌ها