کد خبر : 1761409 | 23 خرداد 1400 ساعت 22:37 | 16.3K بازدید | 1 دیدگاه

مجیدی در انتظار عملی شدن وعده های هیات مدیره

سرمربی استقلال خواسته هایش از اعضای هیات مدیره را در جلسه عصر یکشنبه بیان کرد.

مجیدی در انتظار عملی شدن وعده های هیات مدیره

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد مجیدی سرمربی استقلال که طی هفته گذشته نسبت به مشکلات مالی و مسائل مدیریتی باشگاهش بشدت دلخور بود و مصاحبه هایی را در این خصوص انجام داد، امروز به جلسه هیات مدیره رفت.


مجیدی با حضور در جمع مدیران باشگاه خواسته هایش را بیان کرد. اصلی ترین خواسته مجیدی برای کوتاه مدت حل مشکل ویزا و دستمزد گابریله پین مربی ایتالیایی بود تا او هرچه سریع تر به ایران بیاید و در کنار سرمربی باشد. در این خصوص مدیران باشگاه راه حل حضور زودهنگام پین در تهران را بررسی کردند و قرار شد این مربی هرچه زودتر به ایران بیاید.


از سوی دیگر سرمربی استقلال موضوع مطالبات بازیکنان و اعضای کادرفنی را پیگیری کرد. در این خصوص هم مدیران باشگاه قول دادند برای تامین منابع مالی و پرداخت پول به بازیکنان در اسرع وقت تمام تلاش خود را انجام بدهند.


همچنین مجیدی نسبت به نداشتن برخی امکانات روزمره در جریان تمرینات و اردوها نیز گلایه مند بود که مدیران باشگاه در این باره هم قول مساعد دادند تا مسائل پیش رو حل شوند.


حالا به نظر می رسد فرهاد مجیدی تا حدی آرامش خود را به دست آورده و روی وعده های مدیران باشگاه حساب کرده است. او منتظر عملی شدن این وعده ها است تا بتواند بدون دغدغه مالی و امکاناتی شاگردانش را هدایت کند.

دیدگاه‌ها