کد خبر : 1761410 | 23 خرداد 1400 ساعت 22:37 | 14.7K بازدید | 3 دیدگاه

سه هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ دو؛

صعود مس شهربابک به لیگ یک فوتبال ایران

شاگردان وحید رضایی در فاصله 3 هفته تا پایان رقابت‌های لیگ دو فوتبال ایران، امشب صعود خود به فصل آینده رقابت‌های لیگ یک را قطعی کردند.

به گزارش "ورزش سه" در شرایطی عصر امروز رقابت‌های هفته 23 لیگ دسته دوم فوتبال ایران پیگیری شد که در دیدار افتتاحیه این هفته در بوکان، تیم پایین جدولی سردار بوکان توانست با 2 گل از سد نفت امیدیه بگذرد و شگفتی‌سازی کند و به نفتی‌های مدعی اجازه غنیمت حداقل یک امتیاز از سفر به بوکان را هم ندهد تا حالا همه چیز برای صعود مستقیم مس شهربابک به لیگ یک فراهم شود.

 

چرا که نفت امیدیه که البته یک پرونده جنجالی در کمیته انضباطی به دلیل استفاده از بازیکن غیرمجاز دارد و هنوز سرنوشت آن مشخص نشده و مورد اعتراض چند تیم دیگر است، با 41 امتیاز در جایگاه دوم جدول گروه 2 لیگ دسته دوم فوتبال ایران قرار داشت و با شکست امشب، در همان رتبه و با همان امتیاز باقی ماند.

 

1611838

 

تیم مس شهربابک که صدرنشین گروه است و در آستانه صعود مستقیم به لیگ یک قرار دارد، با 49 امتیاز تنها به یک امتیاز در مسابقه امشب مقابل اترک بجنورد نیاز داشت تا بتواند صعود خود به رقابت‌های فصل آینده لیگ دسته اول فوتبال ایران را مسجل کند؛ آن‌ها امشب در بجنورد، علی‌رغم تساوی یک نیمه‌ای مقابل اترک، در نیمه دوم موفق به گلزنی شدند و شاگردان وحید رضایی با کسب هر سه امتیاز مسابقه حکم صعودشان را به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران امضا کردند.

 

در صورت عدم صعود مس کرمان به لیگ برتر و بقای آرمان‌گهر سیرجان و هم‌چنین با توجه به صعود مس شهربابک، فصل آینده استان کرمان در رقابت‌های لیگ یک سه نماینده خواهد داشت.

 

گفتنی است در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال ایران، تیم‌های صدرنشین گروه‌های اول و دوم مستقیما به لیگ یک صعود می‌کنند و تیم‌های دوم باید در دیداری رو در رو، مسابقه پلی‌آف صعود را برگزار و برنده به عنوان سومین تیم راهی مسابقات لیگ یک می‌شود.

دیدگاه‌ها