کد خبر : 1761413 | 23 خرداد 1400 ساعت 22:48 | 23.4K بازدید | 4 دیدگاه

هافبک مورد علاقه اسکوچیچ، آماده جدال پایانی؛

شمه‌ای از تکنیک احمدنور؛ نبرد با آبی و قرمز و زرد

هافبک دفاعی تیم ملی فوتبال ایران که یکی از مهره‌های مورد علاقه و ثابت ترکیب دراگان اسکوچیچ به شمار می‌رود، آمده نبرد با خط هافبک تیم ملی عراق است.

به گزارش "ورزش سه" پای ثابت ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در 6 حضور دراگان اسکوچیچ روی نیمکت ملی، احمد نوراللهی هافبک دفاعی پرسپولیس بوده که توانسته به خوبی مزد درخشش خود در خط هافبک تیم باشگاهی‌اش را بگیرد و در تیم ملی نیز عملکرد قابل‌قبولی را از خود نشان داده است؛ او حالا در تمرین تیم ملی خود را مهیای هفتمین حضورش در ترکیب تیم ملی با هدایت اسکوچیچ می‌کند.

 

 

1611834

 

 

نوراللهی در تمرین امشب، با دریبل‌زنی‌های خود و عبور از هم‌بازی باشگاهی‌اش خواست به نوعی آمادگی خود را در خط میانی نشان بدهد؛ هافبک دفاعی پرسپولیس در مصاف با تیم ملی عراق باید در مقابل بازیکنانی چون بشار رسن همبازی سابق خود و هم‌چنین طارق همام هافبک سابق استقلال ایستادگی کند و به آن‌ها اجازه بازیسازی روی دروازه تیم ملی را ندهد.

 

احمد نور در بازی رفت با تیم ملی عراق که با شکست شاگردان ویلموتس همراه بود، تک گل تیم ملی را به ثمر رساند و حالا به دنبال آن است تا با تکرار درخشش خود، این‌بار زمینه‌ساز پیروزی تیم ملی مقابل عراق شود و در صعود بدون‌دردسر تیم ملی فوتبال ایران به دور نهایی مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر سهیم شود.

 

1611835

 

 

باید دید او در مصاف با عراق که احتمالا سعید عزت‌اللهی را به عنوان زوج میانی در کنار خود خواهد دید، چه عملکردی را نشان می‌دهد تا با روحیه‌ای مناسب بتواند به کار خود در اردوی ملی پایان دهد و به تیم باشگاهی‌اش پرسپولیس برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر بازگردد.

دیدگاه‌ها