کد خبر : 1761426 | 23 خرداد 1400 ساعت 23:49 | 63.9K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: دیروز فقط دعا خواندم و گریه کردم!

ژوزه مورینیو، سرمربی مشهور پرتغالی به خاطر اتفاقاتی که برای کریستین اریکسن رخ داد تحت تاثیر قرار گرفته است.

مورینیو: دیروز فقط دعا خواندم و گریه کردم!

به گزارش "ورزش سه"،  ژوزه مورینیو دوران مشترک زیادی با اریکسن در تاتنهام نداشت و ستاره دانمارکی مدتی بعد از ورود مورینیو به رختکن این تیم، راهی اینتر شد. اما حالا ژوزه مورینیو در مصاحبه ای بازگشت کریستین اریکسن به زندگی را اتفاق بزرگی توصیف کرد و مدعی شد حالا زمان خوبی برای جشن گرفتن است.

 

ژوزه مورینیو گفت: "امروز دیگر نمی خواهم درباره آنچه دیروز اتفاق افتاد فکر کنم. فکر می کنم امروز را باید پاس بداریم، نه اینکه غمگین باشیم. امیدوارم فوتبال به سمتی برود که در همه جا شاهد حضور پزشکان و متخصصان باشیم. همچنین معتقدم خدا در آن لحظه به فوتبال نگاه می کرد و همه چیز با هم باعث شد که اریکسن در کنار خانواده اش باشد و زنده بماند.

 

1611861

 

این اتفاق بسیار مهمتر از فوتبال بود، اما در عین حال معتقدم که این حادثه ارزش های خوب فوتبال را نیز نشان داد. عشق، همبستگی، روحیه خانوادگی. این حادثه فقط مربوط به خانواده اریکسن که نه، بلکه مربوط به خانواده فوتبال بود.

 

فوتبال مردم را دور هم جمع می کند. من دیروز دعا خواندم و گریه می کردم، اما چند میلیون نفر در سراسر دنیا این کار را کردند. من مطمئن هستم شرایط بسیاری اینگونه بود، چون فوتبال می تواند مردم را دور هم جمع کند. البته من با اریکسن صحبت نکردم، اما امروز صبح با هوبرگ حرف زدم و او خیلی خوشحال بود. خبر خوبی بود، بنابراین من فکر می کنم حالا لحظه ای برای جشن گرفتن است."

دیدگاه‌ها