کد خبر : 1761428 | 23 خرداد 1400 ساعت 23:48 | 75.7K بازدید | 4 دیدگاه

مهدی و چالش گل ملی شماره 25؛

کشنده‌ترین طارمی تاریخ در خشاب (عکس)

یکی از بازیکنانی که می‌تواند سرنوشت دوئل ایران و عراق را رقم بزند، بدون‌تردید مهدی طارمی است.

به گزارش "ورزش سه" یکی از بازیکنانی که در سه مسابقه مقابل هنگ‌کنگ، بحرین و کامبوج در ترکیب اصلی تیم ملی قرار داشت، مهدی طارمی بود؛ مهره قابل‌اتکای تیم ملی فوتبال ایران که در مصاف با کامبوج به رکورد پنجاهمین بازی ملی خود رسید و توانسته مقابل بحرین و کامبوج گلزنی کند و حالا برای ادامه نوار گلزنی‌هایش امیدوار به درخشش مقابل عراق است.

 

 

1611863

 

طارمی پس از یک فصل رویایی با پورتو و درخشیدن در سه مسابقه ملی، حالا به دنبال بهترین پایان‌بندی ممکن برای فصل فوتبالی خود است و می‌خواهد با درخشش در مقابل تیم ملی عراق، هم تعداد گل‌های ملی خود را افزایش دهد و هم این‌که مهم‌تر از آن، صعود بی‌دردسر تیم ملی به دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در قاره آسیا را رقم بزند.

 

طارمی در پنجاه تجربه حضورش در ترکیب تیم ملی، 24 بار موفق به گلزنی شده و 9 بار هم برای همبازیان خود گلسازی کرده که از 9 پاس گل طارمی، مقصد 6 پاس او سردار آزمون بوده است؛ این مسئله به خوبی می‌تواند نقش کلیدی مهدی طارمی در جدال با عراق را نمایان کند.

 

باید دید در کنار سردار آزمون، طارمی سه‌شنبه مقابل تیم ملی عراق چه عملکردی از خود به جای خواهد گذاشت و فصل فوتبالی 2020-2021 را در چه وضعیتی به پایان خواهد برد.

دیدگاه‌ها