کد خبر : 1761429 | 23 خرداد 1400 ساعت 23:50 | 43.3K بازدید | 2 دیدگاه

مدافع استقلالی، مترصد اولین فرصت؛

عارف غلامی در نبردهای تن به تن ملی (عکس)

مدافع تیم فوتبال استقلال چشم‌انتظار اولین بازی ملی خود است و در زمره بازیکنان رزرو خط دفاعی تیم ملی فوتبال ایران به شمار می‌رود.

به گزارش "ورزش سه" عارف غلامی در کنار میلاد سرلک، آخرین مسافرانی بودند که به اردوی تیم ملی در منامه اضافه شدند، آن‌هم پس از مصدومیتی که برای وحید امیری و کمال کامیابی‌نیا شکل گرفت؛ هدف اصلی اسکوچیچ از دعوت غلامی مدافع جوان تیم فوتبال استقلال، دست باز برای انتخاب بازیکن در خط دفاعی، به ویژه در جناح چپ با توجه به مصدومیت وحید امیری بود.

 

 

1611866

 

عارف غلامی که توانایی بازی در پست دفاع میانی و دفاع راست و هم‌چنین دفاع چپ را دارد، در کارنامه خود سابقه کاپیتانی تیم ملی امید را هم به ثبت رسانده اما هنوز فرصت بازی در تیم ملی بزرگسالان را به دست نیاورده و برای اولین‌بار است که در اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران حضور دارد.

او در آخرین تمرین تاکتیکی پیش از مصاف با تیم ملی عراق، حضور پررنگی داشت و در فوتبال درون تیمی که با نظر اسکوچیچ برگزار شد، وظایف دفاعی محوله از سوی کادرفنی را انجام می‌داد تا آمادگی خود را برای قرار گیری احتمالی در ترکیب تیم ملی به اعضای کادرفنی از جمله دراگان اسکوچیچ نشان بدهد.

 

 

1611865

 

با حضور بازیکنانی چون مرتضی پورعلی گنجی، مجید حسینی، حسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل زاده که اسکوچیچ از آن‌ها در سه مسابقه قبلی به تناوب استفاده کرده، شانس حضور عارف غلامی در ترکیب اصلی تیم ملی ضعیف است اما هدف کادرفنی داشتن ذخیره‌ای مطمئن در صورت اتفاقی غیرمترقبه در جدال با تیم ملی عراق است و باید دید چه سرنوشتی در انتظار مدافع جوان استقلال در اردوی تیم ملی خواهد بود.

 

1611864

دیدگاه‌ها