کد خبر : 1761430 | 23 خرداد 1400 ساعت 23:51 | 15.7K بازدید | 1 دیدگاه

اسپورتینگ سه‌گانه فوتسال را تکمیل کرد؛

طیبی نبود، بنفیکا نایب‌قهرمان پرتغال شد

بنفیکا در غیاب فوتسالیست ایرانی خود مقابل اسپورتینگ شکست خورد و به نایب‌قهرمانی در لیگ برتر پرتغال رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در چهارمین مسابقه از پنج دیدار فینال فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ برتر فوتسال پرتغال، تیم بنفیکا در حالی که برخلاف سه بازی قبل حسین طیبی ستاره ایرانی خود را بخاطر محرومیت در اختیار نداشت، از ساعت ۲۱ امشب به مصاف اسپورتینگ لیسبون رفت.

 

1611869

 

یاران طیبی که در سه مسابقه گذشته فینال لیگ برتر فوتسال پرتغال یک پیروزی خانگی و دو شکست در زمین اسپورتینگ لیسبون داشتند، امشب به دنبال جبران و تساوی در تعداد بردهای فینال بودند که با وجود میزبانی از حریف خود، نتوانستند به پیروزی دست پیدا کنند و فینال را به بازی پنجم و پایانی بکشند.

 

1611867

 

گل اول بازی در دقیقه ۹ توسط چیشکالا برای بنفیکا به ثمر رسید، اما در فاصله کمتر از دو دقیقه، اسپورتینگ لیسبون موفق شد سه گل پیاپی بزند و نیمه اول را با برتری ۳ بر یک پشت سر بگذارد.

 

نتیجه نیمه اول در نیمه دوم هم تکرار شد و در نهایت یاران طیبی در دیداری خانگی با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل اسپورتینگ لیسبون شکست خوردند تا فینال لیگ برتر فوتسال پرتغال به بازی پنجم نکشد و بنفیکا به نایب‌قهرمانی در این رقابت‌ها بسنده کند.

 

1611868

 

اسپورتینگ لیسبون که پیش از این به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و فینال جام حذفی پرتغال به قهرمانی دست پیدا کرده بود، در لیگ برتر فوتسال پرتغال نیز موفق شد به این مهم دست پیدا کند و به سه‌گانه در فصل ۲۱-۲۰۲۰ برسد.

 

حسین طیبی در دو مسابقه ابتدایی فینال مقابل اسپورتینگ لیسبون به ترتیب یک و دو گل زده بود، اما امشب نتوانست تیمش را همراهی کند و محروم بود.

دیدگاه‌ها