کد خبر : 1761436 | 24 خرداد 1400 ساعت 01:02 | 24.4K بازدید | 1 دیدگاه

ترمیم چمن ورزشگاه حاشیه‌ساز اراک(عکس)

باشگاه آلومینیوم نسبت به ترمیم چمن ورزشگاه امام خمینی اراک اقدام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، برگزاری مسابقات کشوری دو و میدانی در ورزشگاه امام خمینی اراک موجب شد تا زمین چمن این استادیوم به شدت آسیب ببیند و حتی برخی از قسمت‌های آن کنده شود که این مسئله حواشی زیادی به وجود آورده بود.

 

1611875

 

 

چندی پیش سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای به باشگاه آلومینیوم اراک و هیئت فوتبال استان مرکزی اعلام کرد اگر نواقص ورزشگاه امام خمینی برطرف نشود و وضعیت نور و زمین چمن آن بهبود پیدا نکند، میزبانی این تیم در نخستین مسابقه لیگ برتر مقابل استقلال و دیدارهای پس از آن گرفته می‌شود.

 

در حالی که ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک به‌عنوان پیمانکار و به مدت یکسال به هیئت دو و میدانی استان مرکزی اجاره داده شده، اما باشگاه آلومینیوم برای جلوگیری از گرفتن میزبانی از آنها، برای رفع نواقص زمین چمن اقدام کرده است.

 

 

1611876

 

روز گذشته تعدادی از عوامل باشگاه آلومینیوم اراک در ورزشگاه امام خمینی(ره) حضور یافتند و ضمن جانمایی مکان‌های آسیب دیده در زمین چمن، برای بهبود وضعیت آن اقدام کردند.

 

همچنین وضعیت نور ورزشگاه امام خمینی اراک نیز در حال حاضر در حد استاندارد مسابقات لیگ برتری نیست که اگر تا زمان بازی آلومینیوم برابر استقلال برطرف نشود، میزبانی شاگردان منصوریان در اراک گرفته خواهد شد و این دیدار در زمین ثالث انجام می‌شود.

 

1611877

 

1611878

دیدگاه‌ها