کد خبر : 1761440 | 24 خرداد 1400 ساعت 02:27 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی اتریش: تاریخ‌سازی کردیم

فرانکو فودا، سرمربی اتریش، پس از پیروزی 3-1 تیمش مقابل مقدونیه شمالی، شاگردانش را مورد تحسین قرار داد.

سرمربی اتریش: تاریخ‌سازی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا اتریش با گل استفان لاینر پیش افتاد ولی گوران پاندف کار را به تساوی کشید. اما در نیمه دوم اتریش دو بار دیگر توسط مایکل گرگوریتش و مارکو آرناتوویچ به گل رسید تا به اولین پیروزی اش در تاریخ جام ملت های اروپا دست پیدا کند.

فودا در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" ما با شایستگی پیروز شدیم و به بچه ها تبریک می گویم. آنها امروز تاریخ‌سازی کردند.

در مجموع بسیار راضی هستم. ما شروع خوبی داشتیم و با شایستگی به گل اول رسیدیم. می توانستیم به گل دوم برسیم اما یک لحظه تمرکزمان را از دست دادیم و گل تساوی را دریافت کردیم.

 

1611827

 

در نیمه دوم در مورد دو سه چیز صحبت کردیم؛ اینکه سریع تر بازی کنیم و بیشتر از بال ها. ما چابک تر بودیم و تعویض ها تاثیرشان را گذاشتند.

تعویض ها مهم بودند. به همین دلیل است که بازیکنانی روی نیمکت در اختیار دارید. یک تیم از 26 بازیکن تشکیل شده است. آرناتوویچ در ابتدای آماده سازی مصدوم بود و زیاد تمرین نکرد و به همین دلیل من تصمیم گرفتم او را دیرتر به زمین بفرستم.

او هفته گذشته کمی بیشتر تمرین کرد اما نمی دانم در دیدار بعدی او را از ابتدا به زمین خواهم فرستاد یا 70-60 دقیقه مقابل هلند بازی خواهد کرد. بازیکنان شرایط را متفاوت می بینند اما آرناتوویچ بازیکنی کلیدی در تیم ماست."

دیدگاه‌ها