کد خبر : 1761448 | 24 خرداد 1400 ساعت 08:59 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

حریف استقلال لیست بدهی هایش را صفر کرد

تیم فوتبال الهلال برای دریافت گواهی صلاحیت مالی از فدراسیون فوتبال عربستان، 6 میلیون دلار بدهی خود را پرداخت کرد.

حریف استقلال لیست بدهی هایش را صفر کرد
به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که کمیته بهره وری مالی باشگاه های ورزشی در عربستان، کل تعهدات مالی قابل پرداخت تا 30 آوریل 2021 میلادی برای باشگاه های لیگ جام حرفه ای شاهزاده محمد بن سلمان را اعلام کرد که طبق آن باشگاه های النصر و الهلال حریفان تراکتور و استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، به ترتیب 36 و 6 میلیون دلار بدهکار بودند.

روزنامه الریاضیة خبر داد که منابع خصوص از تیم الهلال اعلام کرده اند که مدیریت این باشگاه امروز دوشنبه با پرداخت مابقی تعهدات مالی این باشگاه را که باید تا پایان آوریل گذشته پرداخت می شد، به بحران ایجاد شده پایان می دهد.

به این ترتیب الهلال قادر خواهد بود گواهی صلاحیت مالی خود را دریافت کند که این به معنای صدور مجوز جهت حضور در بازار نقل و انتقالاتی تابستانی از سوی کمیته بهره وری مالی برای این باشگاه سعودی خواهد بود.

چند روز پیش وزارت ورزش عربستان از طریق اطلاعیه ای که کمیته بهره وری مالی باشگاه های ورزشی صادر کرده بود، اعلام کرد که باشگاه الهلال تعهدات مالی بالغ بر 24 میلیون ریال سعودی معادل با 6 میلیون دلار دارد. این تعهدات مربوط به حقوق کارمندان باشگاه، بازیکنان رده های مختلف و نماینده یکی از بازیکنان تیم فوتبال بوده و بیشتر این تعهدات به شرط بسته شدن کامل آنها در روز دوشنبه پرداخت شده است.

دیدگاه‌ها