کد خبر : 1761462 | 24 خرداد 1400 ساعت 09:47 | 17.5K بازدید | 1 دیدگاه

ناراحت‌کننده است اما این یک تراژدی نیست

واکنش شوچنکو و ستاره‌های اوکراین به شکست

آندره شوچنکو، سرمربی اوکراین، به رغم شکست 3-2 تیمش برابر هلند، گفت که از شاگردانش برای تلاشی که دراین بازی کردند، تشکر می کند.

واکنش شوچنکو و ستاره‌های اوکراین به شکست

به گزارش "ورزش سه"، اوکراین شب گذشته در نخستین بازی خود در یورو 2020 در جدالی نزدیک  و نفس‌گیر با هلند، 3-2 نتیجه را واگذار کرد.

اوکراین در این بازی ابتدا در دقایق 52 و 58 روی گل های جینی واینالدوم، ووت وگهورست عقب افتاد اما توانست با یک بازی دیدنی در دقایق 75 و 79 با گل های آندری یارمولنکو و رومن یارمچوک کار را به تساوی بکشد. گل دقیقه 85 دنزل دامفریس اما هر چه که شاگردان آندره شوچنکو رشته بودند را پنبه کرد تا در انتهای بازی اوکراینی ها حسابی خود را به خاطر این شکست سرزنش کنند.

 

1611931

 

آندره شوچنکو، سرمربی تیم ملی هلند، پس از این مسابقه گفت: "این یک مسابقه بسیار سریع و جذاب بود که هر دو تیم فرصت های زیادی به دست آوردند. دوست دارم از تیمم برای واکنشی که در این بازی نشان دادند تشکر کنم، مخصوصا بعد از اینکه 2-0 عقب افتادیم. در آن لحظه می توانستیم شکست را بپذیریم.

ما این انرژی را به دست آوردیم تا اوضاع را تغییر دهیم و دست به حمله بزنیم. نحوه بازی‌مان را عوض کردیم و در زمین متعادل تر شدیم. تیم بسیار تلاش کرد و چهره خوبی از خود به نمایش گذاشت.

بازی واقعا سختی بود. می دانستیم که برابر چه تیمی بازی می کنیم، یک رقیب بسیار جدی. من و تیم فنی از تلاشی که کردیم که واقعا راضی هستیم.

باختن در یک مسابقه همیشه ناراحت کننده است اما این یک تراژدی نیست، ما دو بازی دیگر در پیش داریم و هنوز هم با همان انرژی بازی می کنیم."

 

1611930

 

آندری یارمولنکو، زننده گل اول اوکراین در این بازی، گفت: "باختن بازی در آخرین دقایق خیلی ناراحت کننده است. پذیرفتن این نتیجه آن هم الان که اینهمه احساساتی هستیم، خیلی سخت است. بازی 2-0 بود، بعد موفق شدیم 2-2 کنیم اما در نهایت باختیم."

 

1611927

 

الکساندر زینچنکو، کاپیتان اوکراین، نیز افزود: "ما خیلی ناراحت و ناامید شده ایم چرا که توانسته بودیم شخصیت خود را نشان دهیم و بازی را در چنین مسابقه سختی به تساوی بکشانیم.

گل خوردن در آخرین دقایق بازی همیشه خیلی ناراحت کننده است اما فوتبال همین است. ما باید از اشتباهات‌مان درس بگیریم و به جلو حرکت کنیم چرا که این تورنمنت پس از یک بازی تمام نمی شود."

 

دیدگاه‌ها