کد خبر : 1761466 | 24 خرداد 1400 ساعت 10:02 | 4.6K بازدید | 1 دیدگاه

مس – بادران؛ بازی شش امتیازی و فینال گونه

در یکی از بازی های مهم هفته ی 29 لیگ یک امروز در کرمان مس میزبان بادران خواهد بود.

مس – بادران؛ بازی شش امتیازی و فینال گونه 

به گزارش "ورزش سه"، این بازی در حالی برگزار می شود که بادران با 47 امتیاز تیم دوم و مس کرمان با 46 امتیاز تیم سوم به حساب می آید و به نوعی می شود گفت این بازی برای هر دو تیم 6 امتیازی و فینال گونه است. 

 

دو تیم در شرایطی برگزار کننده ی این بازی خواهند بود که در هفته ی گذشته نتیجه ی متفاوتی کسب کردند. بادران در خانه با نتیجه ی دو بر یک از سد استقلال ملاثانی گذشت و مس کرمان در خانه ی آرمان گهر یک بر صفر شکست خورد. در 6 بازی اخیر مس کرمان این چهارمین شکست تیم رضا مهاجری محسوب می شد و باشگاه مس برای ایجاد تغییر در روند نتیجه گیری مس مجتبی سر آسیابی مربی تیم مس رفسنجان را به کادر فنی تیم اضافه کرده است. 

 

در بازی رفت دو تیم، بادران با نتیجه ی دو بر یک برنده شد. آنچه که موجب تغییر وضعیت تیم مس کرمان می شود پیروزی در این دیدار است. هر نتیجه ای غیر از این به سود تیم بادران و سایر مدعیان تمام می شود. هر چند تیم امید رضا روانخواه هم با توجه به کثرت مدعیان در این بازی باید برای پیروزی بازی کند و حتی نتیجه ی مساوی ممکن است به قیمت از دست رفتن رده ی دوم جدول تمام شود. تیم بادران هم اکنون در رده ی دوم جدول قرار دارد. این بدین معنی است اگر در فاصله ی 6 هفته مانده به پایان بازی ها دچار لغزش نشود می تواند به لیگ برتر صعود کند. بعد از 6 سال حضور در لیگ یک. به واقع سرنوشت تیم بادران به دست خودش است.

دیدگاه‌ها