کد خبر : 1761468 | 24 خرداد 1400 ساعت 10:20 | 17.7K بازدید | 3 دیدگاه

به یاد آقا کریم؛ شوت بزنید، شوت

عراق هم در برابر ایران همانند بحرین پرتعداد دفاع خواهد کرد. یعنی زمانی که ایرانی های صاحب توپ می شوند همه ی عراقی ها سعی خواهند کرد پشت توپ قرار گیرند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عراق هم به قدرت خط تهاجمی تیم ملی فوتبال ایران اشراف دارد و به خوبی می داند خط حمله ی ایران از مهدی طارمی تشکیل شده که با به ثمر رساندن 16 گل و ایجاد 11 موقعیت گل موثرترین بازیکن پورتو بوده و سردار آزمون که با 19 گل زده دومین گل زن لیگ برتر روسیه لقب گرفت. با نگاه عراقی ها به بازی ممکن است گلزنی برای این دو مهاجم سخت شود اما این به معنی ناامید شدن برای باز کردن دروازه ی تیم عراق نیست اگر بازیکنان روی دست از موقعیت ها بهره ببرند. 

 

در بازی با عراق با توجه به تراکم بازیکن در منطقه ی یک سوم دفاعی بدون شک شوت از راه دور یکی از کلیدی ترین راه ها برای باز کردن دروازه ی حریف خواهد بود. شوت برتری عددی حریف را براحتی از بین می برد و می تواند با ورود به دروازه گره کور بازی را باز کند. 

 

خوشبختانه تیم ملی برای بهره گیری از این شیوه بازیکنان شوتزنی هم در ترکیب دارد. علی قلی زاده – احسان حاج صفی – احمد نورالهی و سامان قدوس اگر قرار به حضورشان در ترکیب تیم ملی باشد می توانند با شوت از راه دور دروازه ی تیم عراق را تهدید کنند. به خصوص که در آب و هوای گرم منامه شاید نشود 90 دقیقه کامل توپ را چرخاند. بدون شک همه بازیکنان تیم ملی خاطره شوت های کریم باقری و گل های ارزشمندی که برای تیم ملی به ثمر رساند را به یاد دارند. او این هنر خود را بار دیگر در تمرین تیم ملی به رخ کشید. شاید به این بهانه که به زبان ایما و اشاره به ملی پوشان بگوید شوت یکی از بهترین شیوه  ها در جریان بازی برای رسیدن به گل است.

 

1611870

دیدگاه‌ها