کد خبر : 1761475 | 24 خرداد 1400 ساعت 10:39 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

صعود سانز به فینال کنفرانس غرب

باخت نتس در شب تنهایی دورنت

تیم فنیکس سانز موفق شد با کسب چهار پیروزی متوالی برابر دنور ناگتس، به فینال کنفرانس غرب لیگ NBA صعود کند.

باخت نتس در شب تنهایی دورنت

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله پلی‌آف لیگ بسکتبال NBA، تیم‌ فنیکس سانز ‌موفق‌ شد برای چهارمین بازی متوالی در نیمه‌نهایی کنفرانس غرب تیم دنور را شکست داده و فینالیست این کنفرانس شود. چهارمین بازی دو تیم با حساب ۱۲۵ - ۱۱۸ به سود سانز پایان یافت.

 

نتایج چهار کوارتر این بازی به شرح زیر رقم خورد: 

کوارتر اول: ۲۲ - ۲۸ سانز

کوارتر دوم: ۳۳ - ۳۵ سانز

کوارتر سوم: ۲۸ - ۳۳ سانز

کوارتر چهارم: ۳۵ - ۲۹ دنور

در انتهای این بازی، «کریس پائول» گارد تیم سانز با کسب ۳۷ امتیاز، ۳ ریباند و ۷ پاس گل و «دوین بوکر» دیگر گارد سانز نیز ۳۴ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۴ پاس گل به ثبت رساندند تا ستاره‌های اصلی این دیدار باشند.

همچنین در سوی دیگر هم «ویل بارتون» گارد تیم دنور ۲۵ امتیاز، ۵ امتیاز و ۲ پاس گل و «نیکولا یوکیچ» سنتر دنور هم ۲۲ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۴ پاس گل کسب کردند.

اما در دیگر بازی امروز هم تیم میلواکی باکس در نبود ستاره‌های تیم بروکلین موفق شد با حساب ۱۰۷ - ۹۶ با پیروزی برسد تا سری نیمه‌نهایی کنفرانس شرق را ۲ بر ۲ مساوی کند.

 

نتایج چهار کوارتر این بازی به شرح زیر ‌رقم خورد:

کوارتر اول: ۲۳ - ۲۶ بروکلین

کوارتر دوم: ۳۰ - ۲۲ میلواکی

کوارتر سوم: ۲۸ - ۲۱ میلواکی

کوارتر چهارم: ۲۶ - ۲۷ بروکلین

در انتهای این‌ بازی «یانیس آنته‌توکومپو» فوروارد و سنتر تیم میلواکی باکس با کسب ۳۴ امتیاز، ۱۲ ریباند و ۳ پاس گل ستاره زمین شد. برای بروکلین نیز «کوین دورنت» ۲۸ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۵ پاس گل را کسب کرد.

مسابقات مرحله پلی‌آف لیگ NBA (نیمه‌نهایی هر کنفرانس) به صورت چهار برد از هفت مسابقه برگزار می‌شود و هر تیمی که ۴ بار حریف خود را شکست دهد، راهی دور بعد (فینال هر کنفرانس) می‌شود. 

دیدگاه‌ها