کد خبر : 1761483 | 24 خرداد 1400 ساعت 10:49 | 40.7K بازدید | 2 دیدگاه

ایران - عراق؛ همه شانس بازی دارند حتی ... (عکس)

تیم ملی در منامه خوشبختانه یک تیم خوب درون زمین دارد و یک تیم خوب روی نیمکت و ایضا چند بازیکن شایسته روی سکوها. این کار اسکوچیچ را برای چینش سخت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، البته که این موضوع یک حسن بزرگ برای کادر فنی تیم ملی بشمار می رود؛ جدا از دردسرهایی که دارد دست کادر فنی را برای تعیین هر استراتژی ای باز می گذارد. این در حالی است که در برخی تیم ها ترکیب اصلی مشخص است و در نهایت با یکی دو جابجایی ترکیب اصلی به دست می آید. 

 

اسکوچیچ برای اینکه ترکیب اصلی تیم ملی را برای بازی با عراق انتخاب کند موشکافانه تمرین را زیر نظر گرفته است. جالب اینکه دستیاران این مربی هم برای اینکه مشورت خوبی به او بدهند موازی با او تمرین را زیر نظر گرفته اند. آنها همه چیز را به دقت زیر نظر دارند تا در نهایت ترکیب اصلی که برای تیم ملی انتخاب می شود بهترین ترکیب باشد. هر چند نه فقط در تیم ملی؛ بلکه در همه ی تیم ها بازیکنان ذخیره بازیکنان ارزشمندی هستند چرا که آنها برای تغییر روند بازی وارد زمین می شوند تا جایی وقتی که تعویض ها جواب می دهد سرمربی تحسین می شود و می گویند او برنده ی نیمه ی مربیان بوده است. 

 

شاید ایده ها و نظرات اسکوچیچ درتضاد با خیلی از افکار باشد که این هم طبیعی است؛ به این خاطر که هر مربی ایده ی خاص خودش را دارد اما نگاه موشکافانه او در تمرینات بدین معنی است که استراتژی دیکته شده ای برای فوتبال ندارد و فراخور شرایط تمرین برای مسابقه تصمیم می گیرد که این جای امیدواری برای همه ی بازیکنان تیم ملی است. اینکه مدام می توانند در سایه ی تلاش نگاه ها را نسبت به خود تغییر دهند.

 

1611961

دیدگاه‌ها