کد خبر : 1761486 | 24 خرداد 1400 ساعت 10:55 | 9.8K بازدید | 1 دیدگاه

شروع به کار میثاقیان در لیگ یک؛ مقابل تیم سابق

سرمربی باتجربه و کهنه‌کار فوتبال ایران امروز در کسوتی جدید کار خود را در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال ایران آغاز خواهد کرد.

شروع به کار میثاقیان در لیگ یک؛ مقابل تیم سابق

به گزارش "ورزش سه" رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال ایران امشب پیگیری و به اتمام می‌رسد که در یکی از مهم‌ترین دیدارها خوشه طلایی ساوه که با نتایجی درخشان در نیم‌فصل دوم توانسته خود را از قعر جدول جدا کند و به کورس رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر بیفزاید، در خانه و در ورزشگاه شهید چمران از ملوان بندرانزلی میزبانی خواهد کرد.

 

نکات جالب‌توجه و مهم درباره مسابقه امروز، حضور اکبر میثاقیان در کادرفنی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه است؛ میثاقیان که تا دو هفته پیش در تیم لیگ دویی ویستا توربین تهران سمت سرمربی را داشت، حالا در خوشه طلایی ساوه در کسوت مدیرفنی حضور دارد اما محرومیت سرمربی جوان خوشه طلایی باعث شده تا این سرمربی کهنه‌کار فوتبال ایران امروز در کنار خط حضور پیدا کند.

 

میثاقیان که شب گذشته در اردوی تیم فوتبال خوشه طلایی رسماً مراسم معارفه‌اش برگزار شد، در شرایطی امروز اولین تجربه حضور خود در رقابت‌های این فصل لیگ یک را تجربه می‌کند که باید مقابل تیم ملوان، تیم فصل گذشته خود شاگردانش را به میدان بفرستد؛ اکبر میثاقیان در هفته‌های پایانی فصل گذشته لیگ یک هدایت ملوان را پذیرفت و در نهایت توانست  سهمیه ملوان را در لیگ یک حفظ کند.

 

گفتنی است وحید بیاتلو سرمربی جوان تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه به دلیل موضع‌گیری تند و اتهام‌زنی علیه مسئولان سازمان لیگ، سه جلسه از همراهی تیمش محروم شده که با توجه به در کورس رقابت بودن خوشه طلایی ساوه مدیران باشگاه تصمیم به حضور اکبر میثاقیان در نقش مدیرفنی گرفتند تا در سه مسابقه حساس پیش‌روی خوشه طلایی مقابل تیم‌های ملوان، قشقایی و پارس جنوبی هدایت تیم از کنار زمین برعهده میثاقیان باتجربه باشد.

دیدگاه‌ها