کد خبر : 1761489 | 24 خرداد 1400 ساعت 11:09 | 11.9K بازدید | 3 دیدگاه

هنگ‌کنگ عذر سرمربی فنلاندی را خواست

فدراسیون فوتبال هنگ‌کنگ تصمیم به پایان همکاری خود با سرمربی فنلاندی به دلیل کسب نتایج ضعیف در دور دوم مرحله مقدماتی جام جهانی گرفت.

هنگ‌کنگ عذر سرمربی فنلاندی را خواست 

به گزارش "ورزش سه" در شرایطی که هنوز مسابقه مقابل بحرین از رقابت‌های دور دوم مرحله مقدماتی جام جهانی برای تیم ملی هنگ‌کنگ باقیمانده و هر چند آن‌ها شانسی برای صعود ندارند، اما رقم خوردن یک معجزه در این مسابقه می‌تواند صعود تیم ملی بحرین را به مرحله بعدی رقم بزند.

 

هنگ‌کنگی‌ها در دو مسابقه دور برگشت مقابل تیم‌های ملی ایران و عراق در روزهای گذشته با شکست از زمین مسابقه خارج شده‌اند، آن‌ها مقابل شاگردان دراگان اسکوچیچ 3 بر 1 بازی را واگذار کردند و پس از آن در مصاف با عراق و در شرایطی که در آستانه تساوی مقابل این تیم بودند، باخت یک بر صفر را متحمل شدند تا وعده‌های شگفتی‌سازی سرمربی فنلاندی این تیم عملی نشود.

 

دو شکست مقابل ایران و عراق و عملکرد ضعیف در گروه C رقابت‌های دور دوم مرحله مقدماتی جام جهانی باعث شد تا فدراسیون فوتبال هنگ‌کنگ با صدور بیانیه‌ای میکسو پاتلانینن سرمربی فنلاندی این کشور را از سمت خود برکنار کند؛ باید دید در مصاف با بحرین، هدایت تیم ملی هنگ‌کنگ در اختیار چه کسی خواهد بود، میکسو پاتلانینن این مسابقه را سرمربیگری می‌کند و از سمتش کنار می‌رود یا سرمربی موقتی در مقابل بحرین روی نیمکت هنگ‌کنگ خواهد نشست.

دیدگاه‌ها