کد خبر : 1761503 | 24 خرداد 1400 ساعت 12:11 | 17.7K بازدید | 9 دیدگاه

سوالی که نیازمند باید به آن پاسخ بدهد

دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال سپاهان طبق ادعای یکی از خبرنگاران سرشناس پرتغالی به پورتیموننزه پیوسته است.

سوالی که نیازمند باید به آن پاسخ بدهد

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که این خبر توسط پدرو یکی از خبرنگاران پرتغالی منتشر شد و او ادعا کرد پیام نیازمند تا سال 2024 و با بند فسخ 20 میلیون یورویی به تیم فوتبال پورتیموننزه پیوسته است؛ جایی که سلمان جعفری در پنجره تابستانی لیگ بیستم نیز به آن تیم رفته و پائولو سرجیو مربی سابق صنعت نفت آبادان در آن حضور دارد.


نیازمند اما این روزها فارغ از اخبار داغی که پیرامون این موضوع در رسانه های پرتغالی و ایرانی وجود دارد، تمرکز خود را روی تمرینات تیم ملی گذاشته و در گفتگویی با ورزش سه تاکید کرد که تمرکزش روی تیم ملی و سپس هفت بازی باقی مانده با سپاهان است.


نیازمند در ابتدایی لیگ هجدهم به سپاهان پیوست و به خوبی توانست معضل دروازه بانی در این تیم را که از لیگ شانزدهم ایجاد شده بود، به طور کلی مرتفع کند و جالب طی این مدت در تمام بازی های رسمی سپاهان حاضر بوده و حتی یک مسابقه را هم در لیگ و جام حذفی از دست نداده است.

 

1612005


البته نیازمند سال گذشته نیز پیشنهاداتی جدی از لیگ پرتغال داشت ولی به دلیل شیوع ویروس کرونا و ضرر هنگفتی که باشگاه های این کشور و همینطور سایر باشگاه های دوران در این برهه تجربه کردند، امکان جدایی پیدا نکرد و حتی برخی ها جدایی روی تاوارس مربی گلرهای تیم فوتبال سپاهان را نیز که پس از پایان تعطیلی لیگ به دلیل بحران کرونا به ایران بازنگشت را هم به همین موضوع ارتباط دادند.


تیم ملی روز آینده آخرین دیدار خود را در مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل عراق برگزار خواهد کرد؛ دیداری که سرنوشت ساز و تعیین کننده خواهد بود و پس از بازیکنان تیم ملی به باشگاه های خودشان در لیگ برتر بازخواهند گشت و باید کارشان را برای انجام هفت بازی باقی مانده از سر بگیرند.


بی شک با بازگشت پیام نیازمند به ایران و حضور او در مسابقات اولین سوالی که این دروازه بان باید به آن پاسخ بدهد، این است که ادعای خبرنگار پرتغالی چقدر صحت دارد و باید دید نیازمند چه زمانی این خبر را به صورت رسمی تایید می کند.

 

1612006

دیدگاه‌ها