کد خبر : 1761507 | 24 خرداد 1400 ساعت 12:27 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

کسب مدال در المپیک دور از ذهن و دسترس نیست

عالمیان: استعدادها حمایت نمی‌شوند

المپین تنیس روی میز ایران گفت:‌ کسب مدال در المپیک، دور از ذهن و دسترس نیست، ولی بستگی به خیلی موارد از جمله قرعه و شرایط ورزشکار در روز مسابقه دارد.

عالمیان:  استعدادها حمایت نمی‌شوند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، نیما عالمیان که به همراه تیم فراسنج به عنوان قهرمانی لیگ تنیس روی میز ایران رسید، اظهار داشت: تیم فراسنج برای نخستین بار به عنوان قهرمانی لیگ رسید. همه دیدارهای لیگ، پایاپای برگزار شد و ما نتوانستیم هیچی تیمی را 6 بر صفر ببریم.
 

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران در مورد حضور در المپیک هم گفت‌: نمی‌توان برای المپیک، قولی داد. من تمام تلاشم را خواهم کرد تا حداقل دل مردم را شاد کنم. دو اردوی تدارکاتی در سوئد و مجارستان پیش رو داریم که تلاش می‌کنم با تمرینات عالی و آمادگی کامل راهی المپیک شوم.

نیما عالمیان خاطر نشان کرد:‌ کسب مدال در المپیک، دور از ذهن و دسترس نیست، ولی بستگی به خیلی موارد از جمله قرعه و شرایط ورزشکار در روز مسابقه دارد.

 

وی در مورد آینده تنیس روی میز ایران تصریح کرد: باید از استعدادها حمایت شود، ولی متأسفانه این کار اجرا نمی‌شود. من زمانی که به‌عنوان استعداد،‌ معرفی شدم، روزانه 10 ساعت تمرین می‌کردم. من پنج سال به همین صورت تمرین کردم تا به سطح فعلی رسیدم. باید با استعدادهای این رشته به صورت آکادمیک کار شود.

 

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران درباره عدم حضور برادرش نوشاد در المپیک تصریح کرد:‌ قوانین مسابقات انتخابی تغییر کرده است و برای نخستین بار تعداد خانم‌ها (70) در المپیک بیشتر از مردان (65) است. اگر این روند اجرا نمی‌شد، نوشاد هم سهمیه المپیک می‌گرفت.

دیدگاه‌ها