کد خبر : 1761510 | 24 خرداد 1400 ساعت 12:38 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

عبدی: هدف اصلی هاکی بانوان سکوی آسیایی است

سرمربی تیم ملی هاکی بانوان در آغاز اردوی تیم ملی گفت: هدف اصلی تیم ملی در مسابقات سالنی آسیا ایستادن بر روی سکوی این بازی‌ها است.

عبدی: هدف اصلی هاکی بانوان سکوی آسیایی است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، نیلوفر عبدی درخصوص تشکیل تیم ملی هاکی بانوان بعد از حدود دو سال گفت: آخرین اعزام تیم ملی سال 1398 بوده و به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعویق مسابقات آسیایی اردویی تشکیل نشده است، اما آبان و اسفندماه دو مسابقه برون مرزی در پیش داریم که اردوها را برای حضور در این مسابقات تشکیل می‌دهیم.

وی افزود: اردوهای تیم ملی با شرایط قرنطینه و دستورالعمل‌های بهداشتی برای ملی پوشان تشکیل شده است.

 

سرمربی تیم ملی هاکی بانوان درخصوص مرحله نخست اردو اظهار داشت: این اردو با حضور 28 بازیکن آغاز شده و تا 27 خردادماه به پایان می‌رسد.

وی افزود: مسابقات آسیایی آبان ماه برگزار می‌شود که میزبان آن مشخص نشده اما احتمالا در تایلند برگزار می‌شود و مسابقات سالنی آسیا هم اسفندماه انجام خواهد شد.

 

عبدی با بیان این مطلب که ترکیب نهایی تیم‌ملی در اردوی هفتم مشخص می‌شود، گفت: تا آبان ماه هشت مرحله اردو درنظر گرفته‌ایم که دو اردوی نخست ارزیابی بازیکنان است و ضعف‌های تکنیکی را برطرف می‌کنیم و تشریح ساختار دفاعی و حمله و آمادگی جسمانی است و بعد از اردوی دوم بازیکنان را گزینش کرده و در اردوی هفتم ترکیب تیم مشخص می‌شود.

وی با اشاره به هدف اصلی تیم ملی در مسابقات آسیایی خاطرنشان کرد: زمان مناسبی تا آماده سازی و اعزام تیم ملی به مسابقات داریم بویژه اینکه هدف اصلی ما مسابقات سالنی آسیایی در اسفندماه است و خدا را شکر طبق برنامه اردو آغاز شده و هدف ما این است که از لحاظ رنکینگ بالاتر رفته و روی سکو قرار بگیریم. می‌خواهیم شرایط بهتر باشد و حتما برای روی سکو رفتن تلاش می‌کنیم.

دیدگاه‌ها