کد خبر : 1761514 | 24 خرداد 1400 ساعت 12:52 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه دیدار با سوئد؛

لوییس انریکه: شکایتی و بهانه‌ای نداریم

لوییس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا، در آستانه نخستین دیدار این تیم در یورو برابر سوئد صحبت کرده است.

لوییس انریکه: شکایتی و بهانه‌ای نداریم

به گزارش "ورزش سه"، لوییس انریکه در آستانه دیدار امروز تیم ملی اسپانیا برابر سوئد می گوید که به رغم مثبت شدن تست دو بازیکن این تیم پیش از آغاز یورو، اسپانیا هیچ بهانه ای برای عدم موفقیت در این تورنمنت ندارد.

سرخیو بوسکتس، کاپیتان اسپانیا، پس از مثبت شدن تستش هنوز در قرنطینه است اما دیگو یورنته، دیگر بازیکن این تیم پس از اینکه چهار بار تست کرونایش منفی شد، اجازه یافت تا روز شنبه به اردوی این تیم بازگردد.

برنامه های لوییس انریکه باری تمرینات اسپانیا هفته پیش و با مثبت شدن تست این دو بازیکن بر باد رفت و از آن زمان بازیکنان اسپانیا به صورت فردی تمرین می کردند و آخرین بازی تدارکاتی این تیم که قرار بود برابر لیتوانی برگزار شود نیز به تیم ملی زیر 21 سال اسپانیا واگذار شد.

 

1612032

 

روز شنبه بالاخره بازیکنان اسپانیا اجازه یافتند تا در زمین تمرین کنا رهم بیایند و روز یکشنبه نیز در استادیوم لا کارتوخا که محل برگزاری دیدار این تیم برابر سوئد است، با هم تمرین کردند.

لوییس انریکه در کنفرانس مطبوعاتی روز گذشته خود گفت: "حدود یک سال پیش من با بازیکنان صحبت کردم و گفتم که ایده بسیار روشنی از اینکه چگونه بازی خواهیم کرد دارم.

باید کمی تغییر می کردیم، کاپیتان‌مان بوسکتس را اینجا کنار خود نداریم و خیلی دوست داشتیم که او هم باشد، با این شرایط کنار می آییم.

بدون شک هفته بسیار سختی بوده است اما شکایتی نداریم، بهانه ای نداریم. ما تیمی بسیار عالی داریم و برای برگزاری اولین بازی خود بسیار هیجان زده و خوشحالیم."

 

1612031

 

بازیکنان تیم اسپانیا روز جمعه در مادرید واکسینه شدند و یوردی آلبا، کاپیتان فعلی اسپانیا، تلاش کرد تا نگرانی ها از بروز عوارش جانبی در بین بازیکنان پیش از آغاز مسابقات و یا در حین مسابقه را کاهش دهد.

آلبا گفت: "ما عالی هستیم. خوشبختانه همه خوبند. همگی روحیه خوبی داریم."

آلبا که اکنون و در غیاب بوسکتس کاپیتان اسپانیا خواهد بود، گفت که تمرینات فردی خسته کننده بوده اند اما افزود که بازیکنان می دانند سرمربی از آنها چه می خواهد.

 

1612033

 

گرمای هوا در شهر سویا، محل برگزاری مسابقات اسپانیا، در دوشنبه شب به 30 درجه سلسیوس رسید و این می تواند برای هر بازیکنی نگران کننده باشد. اما بازیکنان اسپانیا به گرمای هوا عادت دارند و انریکه نیز تمرینان اخیر اسپانیا را در گرمترین ساعات روز برگزار کرده است تا از آمادگی بازیکنانش اطمینان حاصل کند.

لوییس انریکه در ادامه صحبت هایش گفت: "گرمای هوا هم یک عامل تاثیرگذار است اما در مادرید هم هوا بسیار گرم بوده است. اینجا آنقدرها هم گرم نیست و به نظرم می توانیم با سرعت قابل قبولی بازی کنیم."

لوییس انریکه در طول سه سالی که هدایت اسپانیا را بر عهده دارد ترکیب بازیکنان این تیم را بسیار تغییر داده است و نتایج کسب شده نیز چندان قابل اطمینان و باثبات نبوده اند.

آلبا و بوسکتس بازیکنان باقی مانده از تیم اسپانیا در یورو 2012 هستند اما انریکه قصد دارد تا عصر جدید را در تیم ملی اسپانیا آغاز کند و به انتظار 9 ساله اسپانیا برای کسب موفقیت و رسیدن به یک چهارم نهایی در یک تورنمنت بزرگ، پایان دهد.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها