کد خبر : 1761516 | 24 خرداد 1400 ساعت 12:57 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

نام رشیدی هنوز وارد سایت UCI نشده است

ایمیل دردساز به اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری

رییس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: در اثر شیطنت داخلی هنوز نام من در سایت اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری وارد نشده است.

ایمیل دردساز به اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، انتخابات فدراسیون دوچرخه سواری پنجم خرداد برگزار شد و محمود رشیدی توانست  به عنوان رییس انتخاب شود. با وجود اینکه ۱۹ روز از انتخابات گذشته است اما هنوز در سایت اتحادیه جهانی دوچرخه سواری (UCI) نام محمود رشیدی به عنوان رییس جدید ایران درج نشده است و همچنان نام خسرو قمری رییس قبلی فدراسیون وجود دارد.


رشیدی در گفتگو با ایسنا در پاسخ به این پرسش که چرا نام رییس فدراسیون ایران در سایت اتحادیه جهانی تغییر نکرده است، گفت: هنوز نام من را وارد نکرده اند چون ایمیلی از داخل ایران برای اتحادیه جهانی ارسال شده است مبنی بر اینکه  مجمع دوچرخه سواری، انتخاباتی نبوده  و انتصابی بوده است.  در حال حاضر هم کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش  مستندات خود را ارسال کرده اند و این مسئله حل می شود. این مسئله شیطنت داخلی بوده و این نشان می‌دهد محبت داخلی ها به ما بیشتر از خارجی ها است.


 رشیدی در مورد اینکه بی اعتمادی هایی اتحادیه جهانی از قبل به ایران داشت مخصوصا در بخش دوپینگ و چگونه قرار است جلب اعتماد انجام شود، تاکید کرد: جلسه ای را در ایران با مسئولان اتحادیه جهانی می گذاریم و تلاش می کنیم این مسائل را حل کنیم.

او در مورد معرفی رکابزن اعزامی به المپیک گفت: اردوی تیم ملی در مازندران در حال برگزاری است  و رقابت درون اردویی می گذاریم و یک هفته تا ۱۰ روز دیگر نفر را معرفی می کنیم.

دیدگاه‌ها