کد خبر : 1761519 | 24 خرداد 1400 ساعت 13:07 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

مقابل سرخابی‌ها حرف های زیادی برای گفتن داریم؛

عاشوری: در جام حذفی قهرمانی می‌خواهیم

هافبک مهاجم تیم فوتبال گل گهر سیرجان می گوید این تیم شرایط خوبی پیدا کرده و اتفاقات دور رفت با پرسپولیس تکرار نخواهد شد.

عاشوری: در جام حذفی قهرمانی می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، علی اصغر عاشوری در مورد تمریناتی که گل گهر در مشهد سپری کرد و بازی های دوستانه ای که انجام داده اند، گفت: به نظرم اردوی خوبی بود و توانستیم چند بازی دوستانه خوب با تیم های لیگ برتر انجام بدهیم. خدا را شکر در آن بازی عملکرد خوبی داشتیم و سعی کردیم به مرز آمادگی برسیم.


او در مورد قرعه کشی جام حذفی و رقیبشان در مرحله یک چهارم نهایی آلومینیوم اراک ادامه داد: تیم بد بدن و چغر که می گویند دقیقا همین آلومینیوم است! آلومینیوم واقعا خوب است و بازی سختی داریم. ما به کسب جام در جام حذفی خیلی امیدوار هستیم و انشاءالله بتوانیم آلومینیوم را ببریم و برنده بازی ملوان و خیبر را هم ببریم و بعد هم به فینال راه پیدا کنیم و جام بگیریم.


هافبک گل‌گهر سیرجان در خصوص بازی‌های سنگینی که با استقلال و پرسپولیس در لیگ پیش رو دارند و اینکه انتقام بازی رفت را از این دو تیم می‌گیرند یا خیر عنوان کرد: در دو بازی رفت عملکرد قابل قبولی داشتیم و البته در دیدار با پرسپولیس در نیمه اول خیلی خوب بودیم ولی در نیمه دوم اتفاقاتی افتاد که شیرازه تیم ما به هم ریخت. اما حالا تیم ما شکل خیلی بهتری گرفته و حرف‌هایی برای گفتن مقابل سرخابی های پایتخت خواهد داشت.


عاشوری در پایان در خصوص رده چهارم جدول و اینکه تیم‌های امیر قلعه‌نویی همیشه عناوین خوبی کسب کرده اند، در مورد پیش بینی اش از جایگاه آبی پوشان سیرجانی در پایان فصل عنوان کرد: کار کردن با آقای قلعه نویی خیلی سخت است، چون همیشه صد  یک بازیکن را می‌خواهد و حتماً باید قابلیت بالای خودت را نشان بدهی. این خیلی خوب است ولی از یک لحاظ  هم خیلی سخت است. آقای قلعه‌نویی همیشه برای قهرمانی می‌جنگند و ما هم سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. نمی دانیم چه اتفاقی می‌افتد چون فوتبال غیرقابل پیش بینی است ولی سعی می کنیم آخر فصل جایگاه خیلی خوبی داشته باشیم که گل‌گهر تا به الان نداشته است.

دیدگاه‌ها