کد خبر : 1761527 | 24 خرداد 1400 ساعت 13:41 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

یحیی- تارتار؛ اینبار خبری از اوت و رقابت نیست!

مهدی تارتار و یحیی گل محمدی امروز تیم های خود را طی یک بازی دوستانه به زمین خواهند فرستاد.

یحیی- تارتار؛ اینبار خبری از اوت و رقابت نیست!

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم پیکان تهران و پرسپولیس عصر امروز(دوشنبه) به میزبانی سرخپوشان پایتخت یک بازی تدارکاتی را با هم انجام می دهند. این بازی در شرایطی برگزار می شود که تقابل های مهدی تارتار با پرسپولیس همواره قابل توجه خواهد بود.


پیکان که در نیم فصل اول با نتیجه یک بر صفر مقابل پرسپولیس بازنده بود، حالا امروز دومین بازی فصل را با سرخپوشان انجام می دهد. البته برخلاف آن بازی که به واسطه اوت دستی های بلند نادر محمدی مدافع پیکان مورد توجه قرار گرفت، در بازی امروز با توجه به اینکه دو تیم به دنبال محک زدن خود هستند، خبری از اوت های بلند نخواهد بود و دو تیم روی زمین فوتبال خواهند کرد.


از طرف دیگر رقابت خاصی که در بازی های رسمی وجود دارد، در تقابل امروز تارتار و گل محمدی وجود ندارد. اگرچه این دو مربی پرسپولیسی رفاقت دیرینه ای نیز با یکدیگر دارند و امروز هم قطعا در نهایت احترام تیم هایشان را وارد زمین خواهند کرد.


نکته قابل توجه درباره شاگردان مهدی تارتار این است که آنها در تعطیلات لیگ برتر بازی های دوستانه مهمی را انجام دادند. پیکانی ها تاکنون با گل گهر سیرجان، استقلال تهران و تراکتور تبریز بازی دوستانه داشتند و امروز هم مقابل پرسپولیس قرار می گیرند. از سوی دیگر یک بازی دوستانه دیگر نیز در هفته آینده در چارچوب کاری خودروسازان قرار خواهد گرفت تا آنها بتوانند در تعطیلات اشتباهات شان را پیدا کنند و با توان بیشتری وارد لیگ برتر شوند.


از سوی دیگر در ترکیب امروز پرسپولیس هم نفرات ملی پوش حضور ندارند که همین مساله می تواند به سود پیکان و مهدی تارتار باشد تا شاید پیروزی را در بازی دوستانه امروز به دست آورند.


گفتنی است؛ دیدار تدارکاتی پرسپولیس و پیکان ساعت 19:30 امروز برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها