کد خبر : 1761539 | 24 خرداد 1400 ساعت 14:27 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

جان تازه به ادن هازارد با سرمربی کاتالونیایی

ادن هازارد این روزها در تیم ملی بلژیک سخت ترین تلاش ممکن را برای بازگشت به فرم سابق خود دارد.

جان تازه به ادن هازارد با سرمربی کاتالونیایی

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد با وجود فصل سختی که در رئال مادرید داشت و بازهم درگیر مصدومیت های مختلف بود، به اردوی تیم ملی بلژیک برای یورو 2020 دعوت شد و در فهرست نهایی نیز قرار گرفت.

هازارد در بازی نخست بلژیک برابر روسیه 20 دقیقه فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و روبرتو مارتینز سرمربی کاتالان بلژیک امیدوار است که هازارد بتواند همان ستاره ای شود که از او انتظار می رود. بسیاری معتقدند اگر هازارد و دی بروین برای بلژیک بدرخشند، این تیم شانس مسلم قهرمانی یورو است.

 

 

1612053

 

 

مارتینز در مورد ادن هازارد گفت:« ریکاوری ادن به خوبی پیش می رود و پنجشنبه برابر دانمارک فرصت بیشتری برای حضور در میدان نسبت به بازی قبل برابر روسیه پیدا خواهد کرد. من هرگز ندیده بودم که ادن به این اندازه در تمرینات تلاش کند.  او می خواهد به فرم 100 درصدی برسد و بسیار سخت کار می کند. ما هم به او کمک می کنیم که خود فاکتور مهمی است. برای او هیچ دستورالعمل خاصی تعیین نکرده ام و گفته ام که بر اساس حس خودش جلو خواهیم رفت. آماده باشد، در ترکیب قرار می گیرد و اوست که تعیین می کند در چه شرایط بدنی و روحی قرار دارد.»

 

 

1610858

 

 

مارتینز ادامه داد:« هازارد حالا همان کاری را انجام می دهد که از او انتظار می رود. برابر روسیه در همان مدت اندک، قابلیت هایش را نشان داد. پس از مدت ها برای اولین بار بود که می دیدم با آزادی در زمین حرکت می کند و معتقدم این قدم بزرگی برای او محسوب می شود. گفتم که در بازی بعدی بیشتر بازی خواهد کرد ولی هنوز در فرمی نیست که بتواند 90 دقیقه در زمین باشد. او رفته رفته بهتر و بهتر خواهد شد.»

 

دیدگاه‌ها