کد خبر : 1761540 | 24 خرداد 1400 ساعت 15:12 | 256.8K بازدید | 26 دیدگاه

خشم انریکه از کاپیتان رئال

پنهان‌کاری و دروغ، راموس این‌گونه از اسپانیا خط خورد

هنوز هم بسیاری باور ندارند که اسپانیا بدون سرخیو راموس در یورو 2020 حاضر شده اما اکنون مشخص شده چرا لوئیس انریکه روی نام او قلم قرمز کشیده است.

پنهان‌کاری و دروغ، راموس این‌گونه از اسپانیا خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، ماه گذشته وقتی فهرست تیم ملی اسپانیا برای یورو 2020 اعلام شد، بیش از هر چیزی غیبت سرخیو راموس جلب توجه می کرد. کمتر کسی تصور می کرد که لوئیس انریکه سرمربی اسپانیا روی نام کاپیتان تیمش قلم قرمز بکشد اما در نهایت این اتفاق رخ داد. در واقع همه چیز از ماه مارس(فروردین) شروع شد.

 

 

1612062

 

 

راموس کاپیتان رئال و اسپانیا به دلیل مصدومیت های متعدد و سپس جراحی مینیسک، تنها 4 بازی در سال 2021 انجام داد و انریکه حاضر نشد روی او ریسک کند. خط خوردن راموس خشم و ناباوری او را به دنبال داشت و هرچند او با انتشار پیامی اعلام کرد که به تصمیم سرمربی احترام می گذارد اما در هفته های اخیر به خوبی مشخص شده است که راموس هرگز نتوانسته تصمیم انریکه را درک کند و با نفوذ رسانه ای خود توانسته لاروخا را تحت فشار قرار دهد. اتفاقی که عصبانیت و دلخوری مسئولان فدراسیون فوتبال اسپانیا را به دنبال داشته است.

 

 

1612063

 

 

طبق ادعای "کادنا سر"، کلید اختلاف انریکه و راموس به ماه مارس بر می گردد؛ جایی که اسپانیا سه بازی در چارچوب مقدماتی جام جهانی 2022 انجام داد. راموس همراه رئال برای بازی با سلتاویگو نرفت تا بدون ریسک به اردوی تیم ملی اسپانیا برسد. او یک نیمه برابر یونان بازی کرد و اصلا راضی کننده نبود و سپس انریکه به او 3 دقیقه در بازی برابر کوزوو میدان داد تا به رکورد بازی های ملی اش اضافه شود.

انریکه اما به این نتیجه رسید که راموس در مورد وضعیت بدنی اش دروغ گفته تا رکورد بازی های ملی اش زیاد شود.

 

15 روز به اعلام لیست نهایی، راموس(مصدوم) و انریکه یکدیگر را در ورزشگاه رئال ملاقات کردند و سرمربی اسپانیا از راموس می خواهد که خودش را به 100 درصد آمادگی برساند. اینجا امیدهای راموس بالا می رود اما روز قبل از اعلام فهرست به وی اطلاع می دهند که انریکه قصد دارد با وی تماس بگیرد و کاپیتان همان جا متوجه می شود که قرار نیست به یورو 2020 برود.

 

 

1604917

 

 

تماس انجام می شود و دو طرف نیز صحبتی دوستانه باهم داشتند ولی راموس به شدت از تصمیم سرمربی ناراحت بود و هنوز هم باور ندارد که از فهرست اسپانیا خط خورده است.

مشخص نیست که این پایان کار راموس در تیم ملی است یا او بعد از یورو و با به دست آوردن آمادگی بدنی بار دیگر در فهرست انریکه قرار خواهد گرفت. راموس قطعا دوست دارد در جام جهانی قطر حضور داشته باشد ولی شاید با انریکه به این آرزو نرسد.

 

 

دیدگاه‌ها