کد خبر : 1761543 | 24 خرداد 1400 ساعت 15:25 | 39.6K بازدید | 5 دیدگاه

کاپیتان دانمارک، کاپیتان روسونری

بازوبند، پاداش بزرگ میلان به قهرمان دانمارکی

سیمون کیائر قهرمان این روزهای دانمارک، از فصل بعد احتمالا کاپیتان میلان خواهد بود.

بازوبند، پاداش بزرگ میلان به قهرمان دانمارکی

به گزارش "ورزش سه"، ایست قلبی کریستین اریکسن در بازی دانمارک برابر فنلاند، جهانی را در شوک فرو برد اما سیمون کیائر توانست بدون از دست دادن کنترل و دستپاچگی در خطیرترین لحظات خود را بالای سر اریکسن برساند تا اجازه ندهد ستاره بیهوش دانمارک با بلعیدن زبانش دچار خفگی شود و پس از رسیدن تیم پزشکی، پیش همسر گریان و نگران اریکسن رفت و به او دلداری و قوت قلب داد.

 

 

1611668

 

 

پزشکانی که به کمک کریستین اریکسن در زمین چمن استادیوم کپنهاگ آمدند، زندگی این ستاره دانمارکی را نجات دادند. در این میان سیمون کیائر، کاپیتان دانمارک نیز چهره ای تاثیرگذار در نجات اریکسن بود که با اعمال خود معنای تازه ای از بستن بازوبند کاپیتانی به بازو را به نمایش گذاشت.

به محض اینکه اریکسن به زمین افتاد، کیائر پست خود در میانه میدان را رها کرد و به سوی هم‌تیمی خود دوید. کیائر تا زمان رسیدن تیم پزشکی دو اقدام بسیار مهم و حیاتی انجام داد؛ اول اینکه اجازه نداد اریکسن که هشیاری خود را از دست داده بود زبان خود را ببلعد و راه تنفس او را باز نگه داشت. دومین اقدام حیاتی کاپیتان دانمارک این بود که بدن اریکسن را طبق پروتکل های کمک های اولیه در حالت درستی قرار داد تا تیم پزشکی از راه برسند.

 

 

1511335

 

 

سپس موج تحسین های جهانی بود که به سمت کیائر سرازیر شد و او اکنون به یکی از محبوب ترین فوتبالیست های دنیا تبدیل شده است.

طبق ادعای اسپورت مدیاست ایتالیا، باشگاه میلان نیز این حرکت کیائر را بدون پاداش نخواهد گذاشت.

سران میلان قصد دارند بازوبند کاپیتانی تیم شان را در فصل بعد به ستاره دانمارکی بدهند. تمامی هواداران و نیز بازیکنان میلان نیز با این قضیه موافقند. به زودی جلسه ای با حضور استفانو پیولی سرمربی میلان و رومانیولی کاپیتان فعلی میلان برگزار خواهد شد و انتظار می رود پس از آن، کیائر به عنوان کاپیتان جدید روسونری معرفی شود.

 

دیدگاه‌ها