کد خبر : 1761545 | 24 خرداد 1400 ساعت 15:51 | 25.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره هلند: به خاطر اریکسن نمی‌خواستم بازی کنم

دلی بلیند به قدری تحت تاثیر ایست قلبی کریستین اریکسن قرار گرفته بود که توان روحی بازی برابر اوکراین را نداشت ولی در نهایت به میدان رفت.

ستاره هلند: به خاطر اریکسن نمی‌خواستم بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، ایست قلبی کریستین اریکسن در جریان بازی دانمارک و فنلاند، دنیا را در شوک فرو برد ولی خوشبختانه با دخالت به موقع پزشکان او از مرگ حتمی نجات پیدا کرد و امروز حتی عنوان کرد که عزمش را جزم کرده تا به فوتبال برگردد و حتی آماده تمرین است.

 

 

1611435

 

 

اتفاقی مشابه دو سال پیش برای دلی بلیند مدافع سابق یونایتد و حال حاضر آژاکس و تیم ملی هلند رخ داد. او در جریان بازی برابر والنسیا به یکباره از هوش رفت و بعد مشخص شد که ایست قلبی کرده اما خوشبختانه او نجات پیدا کرد و چند ماه بعد نیز به فوتبال بازگشت.

 

 

1612068

 

 

بلیند شب گذشته برابر اوکراین 65 دقیقه در ترکیب تیم ملی هلند حضور داشت. او در پایان بازی اعتراف کرد که حضور در این بازی برایش بسیار سخت بوده است:« من و اریکسن سه سال در آژاکس هم تیمی بودیم(2010 تا 2013) و دوستانی صمیمی و نزدیک هستیم.

نه فقط به این خاطر که دوست هستیم بلکه چون برای من هم قبلا اتفاقی مشابه رخ داده بود، بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم و تا روز گذشته اصلا شرایط روحی مناسب نداشتم. حتی به این فکر کردم تا از سرمربی بخواهم به من بازی ندهد.

در نهایت خوشحالم که از این مانع روحی بزرگ عبور کردم و توانستم در زمین حاضر شوم. من اتفاق دو سال پیش را هرگز فراموش نکرده و نخواهم کرد و همیشه با من خواهد بود. غلبه بر این حس، خیلی خیلی سخت است ولی در نهایت موفق شدم روحیه ام را بازیابی کنم.»

 

دیدگاه‌ها