کد خبر : 1761546 | 24 خرداد 1400 ساعت 16:05 | 58.8K بازدید | 1 دیدگاه

عجیب ترین شادی بعد از گل یورو (عکس)

بعد از گل نخست اوکراین در دیدار شب گذشته، یکی از هواداران هلند، طرفداران رقیب را در آغوش گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های ملی اوکراین و هلند شب گذشته یکی از زیباترین دیدارهای یورو 2020 را برگزار کردند. پس از اینکه لاله های نارنجی با گل های واینالدوم و وگهورست از اوکراین پیش افتادند، شاگردان آندره شوچنکو به بازی برگشتند و حساب کار را به 2 – 2 مساوی تغییر دادند اما دنزل دومفرایز گل سوم و برتری هلندی ها را وارد دروازه حریف کرد.


اوکراینی ها که با مقاومت خوب گئورکی بوشچان سنگربان خود موفق شده بودند نیمه اول را بدون گل به رختکن بروند، پس از دریافت گل دوم پا پس نکشیدند و برای زدن گل تساوی به روی دروازه هلند هجوم بردند که در دقیقه 75 با یک ضربه استثنایی توسط یارمولنکو از پشت محوطه جریمه به گل نخست بازی رسیدند.


پاس رومن یارمچوک و حرکت در عرض یارمولنکو، باعث شکل گیری یک موقعیت پشت محوطه جریمه شد که این بازیکن با ضربه ای با پای چپ، کات دار و زیبا به گوشه بالای دروازه هلند، به زیبایی هر چه تمام تر گل نخست بازی را به ثمر رساند.


پس از این گل، هواداران اوکراین روی سکوهای استادیوم یوهان کرایوف آرنا در پوست خود نمی گنجیدند و از گل زیبای یارمولنکو به وجد آمده بودند. زیبایی این گل به حدی بود که یکی از هواداران تیم ملی هلند نیز به اوکراینی ها تبریک گفت.

 

1612082

 

1612083

 

1612084

 

1612085


یک وب سایت انگلیسی در این خصوص نوشته است که در واقع ذهن این هوادار هلندی بدون هیچ پیش زمینه ای به او فرمان داد تا او نیز به وجد آمدنش پس از دیدن این گل زیبا را با هواداران رقیب به اشتراک بگذارد.


او ابتدا با اشاره یک انگشت شست زیبایی گل یارمولنکو را تأیید کرد و در ادامه با دست دادن به اوکراینی ها، به آنها گفت که چه گل زیبایی را مشاهده کرده است. طبیعتا این لحظات پس از به آغوش کشیدن همدیگر به پایان رسید.


در این بازی هواداران دو تیم از اینکه توانسته بودند پس از مدت ها در استادیوم ها حاضر شوند، احساس خوبی داشتند. طی 17 ماه گذشته، فوتبال و سایر رشته های ورزشی تحت تأثیر ویروس کرونا قرار گرفته بود و طرفداران در بسیاری از نقاط جهان، قادر به حضور در استادیوم ها نبوده اند.

دیدگاه‌ها