کد خبر : 1761547 | 24 خرداد 1400 ساعت 16:10 | 7.7K بازدید | 2 دیدگاه

از منصوریان برنامه دو ساله خواستیم؛

عباسی: آلومینیوم قطب فوتبال ایران می‌شود

مدیرعامل آلومینیوم می‌گوید که این باشگاه با علیرضا منصوریان دو ساله تمدید خواهد کرد.

عباسی: آلومینیوم قطب فوتبال ایران می‌شود

به گزارش ورزش سه، آلومینیوم اراک تیمی که در اولین سال حضور خود در لیگ برتر نتایجی درخشان گرفته و ضمن کسب رتبه پنجم، یکی از هشت تیم برتر مسابقات جام حذفی نیز هست.


به همین دلیل گفت و گویی مفصل با سعید عباسی، مدیرعامل باشگاه در خصوص شرایط حال حاضر و آینده تیم، تیم‌های پایه و هم‌چنین راه اندازی آکادمی آلومینیوم انجام شده که به شرح زیر می باشد:

 

 

* آقای سعید عباسی، شرایط حال حاضر تیم با توجه به تعطیلی یک ماهه‌ای که به وجود آمده چطور است؟آلومینیوم سه برد متوالی ارزشمند در لیگ برتر و جام حذفی به دست آورد و فرم خوبی داشت؛ نگران نیستید که با شروع دوباره لیگ دچار افت شوید؟
در مورد سوال اول باید بگویم که خدا را شکر شرایط حال حاضر تیم بسیار خوب است. طبق برنامه‌ای که آقای منصوریان به باشگاه داده‌اند ابتدا کمپ کوچکی در اراک داشتیم و بازی تدارکاتی خوبی با مس رفسنجان انجام دادیم. در حال حاضر نیز اردویی یک هفته‌ای در تهران داریم و بعد از آن هم به اصفهان می‌رویم و یک اردو هم آنجا خواهیم داشت. با توجه به تحقیقی که انجام داده‌ام، هیچ تیمی برنامه‌ای مثل ما نداشته و این نشان می‌دهد که کادر فنی با برنامه ریزی کامل به دنبال آماده سازی بازیکنان است. در مورد سوال دوم هم باید بگویم که ما به سه مسابقه نگاه نداریم. خوشبختانه در نیم فصل دوم و از زمانی که سرمربی جدید آمده باختی نداشته‌ایم و در ۸ مسابقه تنها دو گل دریافت کرده‌ایم که این خود نشان می‌دهد آلومینیوم روند مثبتی داشته است. اصلا هم نگران افت تیم و بازیکنان نیستیم چون همانطور هم که قبلا گفتم، کادر فنی و در راس آن آقای منصوریان در برنامه ریزی خودشان تمام نکات ریز را رعایت کرده و بنده و هیات مدیره نیز سعی کرده‌‌ایم خواسته‌های ایشان را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم تا خللی در کار به وجود نیاید. بنابراین نگرانی از بابت تیم نخواهیم داشت و مطمئن باشید با شروع دوباره لیگ شاهد نتایج خوب آلومینیوم خواهیم بود.

 

 

*شما هفته گذشته با بازیکنان در خصوص تمدید قرارداد آن‌ها برای فصل بعد جلسه‌ای برگزار کردید. دغدغه اصلی سرمربی و هواداران نیز تمدید با بازیکنان است. کمی در این مورد صحبت می‌کنید؟
ما از چند هفته قبل طی مکاتبه‌ای که با آقای منصوریان داشتیم، از ایشان خواستیم که برنامه دو ساله‌ای برای تمدید قرارداد به هیات مدیره ارائه دهند. اولین خواسته‌ای که از من و هیات مدیره باشگاه داشتند، تمدید قرارداد همه بازیکنان حال حاضر آلومینیوم بود. به همین دلیل هفته گذشته جلسه‌ای با بازیکنان گذاشتم و مسئله تمدید قرارداد و هم‌چنین پرداخت باقی مانده مطالبات امسال را عنوان کردم که با استقبال آن‌ها رو به رو شد. مطمئن باشید که دغدغه اصلی من و اعضای هیاا مدیره حفظ تیم فعلی است؛ چون تک تک این بازیکنان ستاره هستند و همه آرزوی داشتن چنین بازیکنانی را دارند. قطع به یقین اگر مشکل خاصی در کار ما رخ ندهد، تیم فعلی برای فصل آینده هم کار خود را ادامه می‌دهد و در کنار این مسئله نقاط ضعف تیم را هم با نظر سرمربی محترم پوشش خواهیم داد که منجر به حضور مقتدرانه آلومینیوم به عنوان قطب جدیدی در فوتبال ایران شود.

 

1607230

 

 

*پس در کنار تمدید با بازیکنان، قصد دارید با آقای منصوریان هم دو سال دیگر ادامه دهید؟
بله. ایشان از زمانی که به آلومینیوم آمده‌اند نتایج بسیار خوبی به دست آورده‌اند؛ همین امر دلیلی شد تا با نظر مدیریت محترم کارخانه و اعضای هیات مدیره باشگاه پیشنهاد تمدید قرارداد به مدت دو سال را به آقای منصوریان ارائه دهیم. هم‌چنین از ایشان خواستیم تا برنامه‌ای کامل و درخواست‌های خود برای حضور مقتدرانه در لیگ برتر را اعلام کنند و در این خصوص خبرهایی خوبی در آینده برای هواداران خواهیم داشت.

 

 

*شنیده‌ایم که قصد دارید آکادمی باشگاه را با جذب استعدادهای برتر استان راه اندازی کنید. آیا این مسئله را تایید می‌کنید؟
از زمانی که بنده سکان دار مدیریت باشگاه آلومینیوم شدم، یکی از اهدافم حرفه‌ای نمودن باشگاه بود. لازمه حرفه‌ای بودن داشتن یک آکادمی قدرتمند در سطح استان است؛ چون از همانجا استعدادهای فوتبالی کشف می‌شوند و می‌توانند دست ما را در آینده بگیرند. به همین دلیل پس از جلسه‌ای که با آقای منصوریان داشتیم، از ایشان خواستیم به عنوان کسی که حضوری فعال در فوتبال پایه و تیم ملی امید داشته و تجربه ارزشمندی دارد ما را یاری کند.قرار است به زودی فراخوانی بگذاریم تا استعدادهای جوان استان مرکزی و هم‌چنین استان‌های هم‌جوار به اراک آمده و زیر نظر آقای منصوریان تست دهند. سپس ۲۵۰ الی ۳۰۰ بازیکن جوان را گلچین و آکادمی حرفه‌ای باشگاه را راه اندازی می‌کنیم.

مجموعه آلومینیوم از نظر امکانات سخت افزاری می‌تواند با باشگاه‌های بزرگی مثل سپاهان، فولاد و ذوب‌آهن رقابت کند و مطمئن باشید با راه اندازی چنین طرحی، در آینده‌ای نزدیک به یکی از قطب‌های فوتبال ایران تبدیل می‌شویم.

 

 

*چندی قبل سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای باشگاه آلومینیوم را تهدید کرده بود که میزبانی برابر استقلال را سلب می‌کند. آن ماجرا به کجا رسید؟
در این مورد شخصاً در سازمان لیگ حضور پیدا کردم و رایزنى‌هایى با آقاى بهاروند و کمیته برگزارى مسابقات داشتم که امیدوارم مشکل عدم میزبانى بزودى حل شود. ولى لازم است متولیان ورزش استان و شهر اراک بیشتر تلاش کنند و مواردى که در حوزه عملکرد ایشان است را مرتفع کنند تا این کمترین حق مردم خوب اراک از ایشان سلب نشود ودر این راستا از استاندار محترم که همه جانبه پیگیر حل جزئیات مشکلات هستند تشکر ویژه دارم.

 


*به عنوان سوال آخر، در جام حذفی با تیم خوب گل گهر سیرجان مسابقه خواهید داد. نظر شما در این رابطه چیست؟
آلومینیوم تیمی است که به دنبال کسب موفقیت‌ است. برای تیمی که موفقیت می‌خواهد فرقی نمی‌کند که با چه حریفی بازی می‌کند. کادر فنی و بازیکنان ما تشنه کسب برد هستند و مطمئن باشید با برنامه ریزی مناسب و نمایشی ایده‌آل که همراه با نتیجه باشد در آن مسابقه نیز به دنبال تکرار موفقیت هستیم.

دیدگاه‌ها