کد خبر : 1761548 | 24 خرداد 1400 ساعت 16:14 | 43.7K بازدید | 6 دیدگاه

تیمی که کمی شانس داشته باشد، برنده می شود

کاتانچ: ما و ایران همدیگر را به خوبی می شناسیم

سرمربی تیم ملی عراق گفت که تیم او برای پیروزی مقابل ایران وارد زمین می شود و تیمی که بهتر بازی کند، برنده می شود.

کاتانچ: ما و ایران همدیگر را به خوبی می شناسیم

به گزارش "ورزش سه"، سرکو کاتانچ سرمربی اسلوونیایی تیم ملی عراق تأکید کرد که تیم او برای بازی مقابل ایران در آخرین رقابت از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 که فردا در استادیوم المحرق بحرین برگزار خواهد شد، از آمادگی کاملی برخوردار است.


کاتانچ در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: من یک مربی فوتبال هستم و مطمئنا برای پیروزی بازی می کنم و در پایان بهترین تیم پیروز میدان خواهد شد. من نمی خواهم به محاسبات دیگر و اما و اگرها فکر کنم. ما می دانیم که در کجا ایستاده ایم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بهترین چیزی که در توانمان هست را به نمایش بگذاریم.


وی افزود: ما بازیکنان ایران را دیده ایم و آنها نیز ما را تماشا کرده اند. ما می دانیم که آنها چگونه بازی می کنند و آنها هم می دانند که ما چگونه بازی می کنیم. هیچ راز نهفته ای وجود ندارد اگرچه از آخرین تقابل بین ما تغییرات جزئی وجود دارد.

 

1612087

 


سرمربی عراق در مورد اینکه به نظر او چه تیمی برنده بازی می شود، گفت: شما از من می پرسید چه کسی برنده خواهد شد؟ این به شرایط مسابقه بستگی دارد. برنده تیمی خواهد بود که بهتر بازی کند و بر بازی مسلط شود و شاید کمی هم باید شانس داشته باشد. چیزهای جزیی در بازی های بزرگ تفاوت ها را رقم می زند.


کاتانچ در پایان سخنان خود گفت: با سوت داور، مسابقه با نتیجه صفر صفر آغاز می شود و سپس مسابقه در دست بازیکنان است و ما اینجا هستیم تا از آنها حمایت کنیم.

دیدگاه‌ها