کد خبر : 1761557 | 24 خرداد 1400 ساعت 17:20 | 43.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیر امیل هویبرگ:

وحشتناک بود؛ دیدم که چشمان اریکسن سفید شد

هافبک تیم ملی دانمارک به تشریح صحنه ایست قلبی کریستین اریکسن پرداخت و آن را وحشتناک توصیف کرد.

وحشتناک بود؛ دیدم که چشمان اریکسن سفید شد

به گزارش "ورزش سه"، شنبه شب و در جریان دیدار دو تیم دانمارک و فنلاند شاهد یکی از شوکه کننده ترین اتفاقات دنیای فوتبال طی این سال ها بودیم؛ جایی که کریستین اریکسن به شکل ناگهانی و بدون اینکه با کسی برخورد داشته باشد روی زمین افتاد تا نگرانی بزرگی در رابطه با او ایجاد شود.

 

 

1612106

 

 

از شکل افتادن اریکسن روی زمین مشخص بود که او دچار مشکل بزرگی شده و حتی این نگرانی به وجود آمد که شاید این بازیکن جان خود را از دست بدهد اما هر طور که بود پزشکان به داد این ستاره تیم ملی دانمارک رسیدند و پس از 13 دقیقه عملیات احیا او به زندگی برگشت و به بیمارستان انتقال یافت.

اکنون شرایط اریکسن تا حدود زیادی بهبود یافته و حتی در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت از شرایط خوب خودش سخن گفت.

 

 

1611435

 

 

پیر امیل هویبرگ هافبک تاتنهام و تیم ملی دانمارک که در همین بازی یک پنالتی را دقیقه 73 از دست داد، در تشریح صحنه ایست قلبی اریکسن گفت:« دیدم که کریستین زانو زد و سپس به زمین افتاد. چشمانش سفید شده بود. در حال مشاهده وضعیت بسیار عجیبی بودم.

سپس سیمون کیائر(کاپیتان دانمارک) را دیدم که با عجله به سمت کریستین رفت و این فکر به ذهنم خطور کرد که اتفاق وحشتناکی رخ داده است. به آرامی به سمت نیمکت رفتم در حالی که می دیدیم به تدریج نیروهای پزشکی و امداد بیشتری به سمت کریستین می روند.

 

 

1611924

 

 

دستان سیمون را می دیدم که تکان می خورند در حالی که توان رفتن به سمت آنها را نداشتم. دقایقی طولانی با مربیان و نیمکت نشین ها حرف زدم و مشاهده همه آن صحنه ها که نیروهای امداد در حال احیای کریستین بودند، واقعا عجیب و ترسناک بود.»

 

 

1612105

 

 

هویبرگ ادامه داد:« افتخار می کنم که بخشی از چنین تیمی هستم. تیمی متحد در همه لحظات و خوشحالم که کریستین زنده ماند. به این فکر می کردم که شاید این اتفاق برای من رخ می داد. می دانستم همسر، والدین و فرزندان کریستین در ورزشگاه هستند و به این فکر می کردم که چه حالی دارند. تماشای زجر کشیدن همسر یا فرزندتان و مبارزه اش با مرگ، واقعا غیرانسانی است.»

 

دیدگاه‌ها