کد خبر : 1761558 | 24 خرداد 1400 ساعت 17:43 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای گاتزتا دلو اسپورت

اولیویه ژیرو-میلان؛ در یک قدمی توافق نهایی

به نظر طی روزهای آتی انتقال اولیویه ژیرو به میلان قطعی خواهد شد.

اولیویه ژیرو-میلان؛ در یک قدمی توافق نهایی

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت زلاتان ابراهیموویچ سنگین تر از حد تصورات است و او شاید تا ماه ها نتواند میلان را همراهی کند. حتی قبل از مصدومیت زلاتان نیز میلان به دنبال جذب مهاجم بود و اکنون این نیاز بیش از قبل احساس می شود.

 

 

1563679

 

 

اولیویه ژیرو ستاره فرانسوی چلسی گزینه شماره یک روسونری محسوب می شود اما سران چلسی ماه آوریل قرارداد او را به شکل خودکار و طبق بند موجود در قراردادش یک سال دیگر تمدید کردند تا از خروج او به عنوان بازیکن آزاد جلوگیری کنند. ژیرو اما اطمینان دارد که همین تابستان راهی تیمی دیگر خواهد شد و انتخاب اول او نیز میلان است.

 

دو طرف چند هفته پیش به توافق نهایی رسیده بودند ولی میلان تنها حاضر به جذب او به شکل رایگان است که اکنون چنین چیزی امکانپذیر نیست؛ با این حال وکلای ژیرو اطمینان دارند که در صورت دریافت پیشنهاد از خارج از انگلیس، باشگاه چلسی اجازه جدایی رایگان این بازیکن را صادر خواهد کرد.

 

 

1550824

 

 

طبق ادعای گاتزا دلو اسپورت، ژیرو حالا نزدیک تر از همیشه به میلان است و چیزی تا توافق نهایی باقی نمانده است. گویا سران چلسی نیز حاضر شده اند تا همه گونه همکاری برای جدایی ژیرو را داشته باشند و تمدید قرارداد او بیشتر برای این بود که ژیرو رایگان راهی یکی از رقبای چلسی در لیگ برتر نشود. در واقع او مشکلی برای رفتن به تیمی خارج از انگلیس از جمله میلان ندارد.

 

دیدگاه‌ها