کد خبر : 1761562 | 24 خرداد 1400 ساعت 17:58 | 12.1K بازدید | 1 دیدگاه

کیمپمبه:

با پوگبا در مورد آمدن به PSG حرف نزده ام

پرسنل کیمپمبه، مدافع PSG و تیم ملی فرانسه، تاکید کرد هیچ صحبتی با پل پوگبا در مورد آمدن او به پاری‌سن‌ژرمن انجام نداده است.

با پوگبا در مورد آمدن به PSG حرف نزده ام

به گزارش "ورزش سه"، گمانه زنی در باره آینده پل پوگبا اصلاً چیز جدیدی نیست. در تابستان های گذشته چنین اخباری وجود داشته و به طور قطع در نقل و انتقالات پیش رو نیز شایعات در اطراف هافبک فرانسوی منچستریونایتد زیاد خواهد بود؛ به خصوص اینکه او به آخرین سال قرارداد خود با شیاطین سرخ نزدیک می شود.

 

 

1602689

 

 

به نظر می رسد محتمل ترین مقصد پل پوگبا بازگشت به یوونتوس خواهد بود اما برخی دیگر از گزارش ها حاکی از آن است که امکان انتقال این بازیکن به لیگ یک فرانسه و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نیز وجود دارد. با این وجود پرسنل کیمپمبه، مدافع PSG و هم تیمی پوگبا در تیم ملی فرانسه هرگونه صحبت با این بازیکن در مورد حضور در این باشگاه را رد کرده است.

 

کیمپمبه گفت: "من این موضوع را با او در میان نگذاشتم. او پسر بزرگی است و برای تصمیم‌گیری به کسی احتیاج ندارد. با این وجود هر باشگاهی از استقبال از او خوشحال خواهد شد. همه این مسائل فقط به او، مدیر برنامه و باشگاه آینده اش بستگی دارد."

 

 

1612112

 

 

گفتنی است اخیراً پل پوگبا در رابطه با شایعات جدایی از منچستر‌یونایتد و پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن گفته بود: "یک سال از قرار دادم باقی مانده و همه این را می دانند. من هنوز از سوی منچستریونایتد یک پیشنهاد مشخص برای تمدید قرارداد دریافت نکرده‌ام و مذاکره ای با مربی و مدیران نیز انجام نشده است. من بازیکن منچستریونایتد هستم و در حال حاضر تمام فکر من در یورو است و روی این مسابقات تمرکز کرده‌ام. همچنین من یک مدیر برنامه دارم که تمام امور را تحت کنترل دارد. شایعات مذاکره با PSG؟نه، اینطور نیست که من شماره تلفن ناصر الخلیفی را داشته باشم."

دیدگاه‌ها