کد خبر : 1761574 | 24 خرداد 1400 ساعت 19:23 | 12.2K بازدید | 1 دیدگاه

اسکاتلند ۰-۲ چک؛ صدرنشینی با درخشش پاتریک شیک

جمهوری چک موفق شد در روز درخشش پاتریک شیک با دو گل از سد اسکاتلند عبور کند.

اسکاتلند ۰-۲ چک؛ صدرنشینی با درخشش پاتریک شیک

به گزارش "ورزش سه"، اولین مسابقه از گروه D رقابت‌های یورو روز گذشته با پیروزی انگلیس مقابل کرواسی خاتمه یافت. اما در دومین بازی این گروه اسکاتلند و جمهوری چک به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 2-0 به سود چک خاتمه یافت.

 

بازی با عملکرد خوب اسکاتلند آغاز شد اما این جمهوری چک بود که اولین موقعیت مهم مسابقه را خلق کرد؛ جایی که ضربه پاتریک شیک با واکنش خوب دروازه بان اسکاتلند به کرنر فرستاد شد.

 

در دقیقه 18 حرکت خوب اندی رابرتسون از جناح چپ و ارسال او به دهانه دروازه با ضربه لایندون دایکس همراه شد اما توپ راهی به دروازه چک پیدا نکرد.

 

 

1612160

 

 

در دقیقه 32 باز هم این اندی رابرتسون بود که حرکت بسیار خوبی را از جناح چپ ترتیب داد اما ضربه این بازیکن با واکنش فوق العاده دروازه بان جمهوری چک به کرنر فرستاده شد.

 

در دقیقه 42 بالاخره قفل دروازه‌ها شکسته شد و این جمهوری چک بود که توانست گل اول را به ثمر رساند. ارسال ولادیمیر کوفال با ضربه سر تمام کننده پاتریک شیک تبدیل به گل شد تا چک با پیروزی یک گله بر اسکاتلند راهی رختکن شود.

 

 

1612159

 

 

جمهوری چک نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و دو موقعیت بسیار خوب در همان لحظات ابتدایی بازی خلق کرد اما درخشش مارشال، دروازه بان اسکاتلند مانع از ثبت گل دوم این تیم شد.

 

 

1612157

 

 

در دقیقه 48 یک بدشانسی  بزرگ مانع ثبت گل تساوی اسکاتلند شد؛ جایی که ضربه جک هندری به تیر دروازه برخورد کرد. چند لحظه بعد بازیکنان جمهوری چک در آستانه به ثمر رساندن یک گل به خودی بودند اما عکس العمل خودگب دروازه‌بان این تیم باز هم اجازه نداد که اسکاتلند به گل برسد.

 

شروع خوب چک در نیمه دوم با گل دوم این تیم همراه شد. در دقیقه 52 پاتریک شیک موفق شد به شکلی استثنایی گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند. دروازه بان اسکاتلند جلو آمده بود و پاتریک شیک نیز با هوش بالای خود از این موضوع استفاده کرد و از وسط زمین ضربه ای را روانه دروازه اسکاتلند کرد که توپ با عبور از بالای سر مارشال به گل دوم چک منجر شد.

 

 

1612153

 

 

در ادامه مسابقه و مطابق انتظار اسکاتلند حملاتی را روی دروازه جمهوری چک ترتیب داد اما هیچ کدام از آنها منجر به گل نشد تا نهایتاً مسابقه با همان نتیجه 2-0 تمام شود.

دیدگاه‌ها